Wanneer je een muziek CD afspeelt op de XboX druk dan op de volgende knoppen X, Y en X Je krijgt dan het linkse kleine bewegende rondje Full Screen. Groeten
ik had het mijn eigen vingervlugheid een keer ontdekt wel lollig, ik heb de handleiding ook niet gelezen
ik heb idd ook de handleiding niet gelezen maar ik las in een ander thread dat het via de dvd remote kan op info geloof ik
Nou dan gaan we hier toch verder De mods waardeerden me thread blijkbaar niet , maar er waren toch een paar mensen die het niet wisten. Dus geef ik deze thread een zogeheten schop Na ruim een half jaar dus dat moet kunnen
ow, dan weet ik er ook nog 1, y-x in ut dashboard, en hij begint rond te bewegen, wist vast ook nog niemand..
Ja, de datum van die posts. Zeer waarschijnlijk konden destijds gasten nog gewoon posten. Heb ook ooit meegemaakt op een ander vBulletin forum dat een profiel gedelete werd en de (oude) posts van die persoon als gast verschenen, maar dat zal wel niet hier het geval zijn
ik was er al gekomen toen ik m'n muziek afspeelde en toen ramde ik op m'n controller (xbox liep vast op een of andere manier) toen ik kreeg ik dat vergrote scherm later ben ik gewoon alle knoppen langs gegaan en het lukte toen