Ik heb een rare vraag: heb ergens gelezen dat je dat rare Media Player achtige schaermpje aan de linkerkant kon vergroten als je op bepaalde knoppen drukte, zou niet weten meer hoe maar klopt dit?
' Waarom heeft er niks mee te maken maar je kan de visualisation in je Xbox Dashboard vergrootten, je weet wel, dat fleurige beweeg-ding wat je ziet als je muziek afspeelt via je Xbox.
zoiets heet een easter egg. Dat is gewoon een "geheime feature" die microsoft er in heeft gedaan voor de lol. het mag er dan niet uitzien maar ik vind het wel leuk, beetje dansende kleuren. Tis beter als niks.
ja klopt heb ik ook ooit uitgevonden net of je aant trippen bent, helaas geen goede vizualistatie zoals bij media player op de pc, gaat niet eens op de maat, als je music mixer koopt krijg je nieuwe gloof ik
Heb ik ook iets van gelezen ja. Als dat echt zo is dan koop ik alleen om die reden die music mixer (rest van de features trekt mij niet). Vind het namelijk ook een gemiste kans/stommiteit dat het niet mogelijk is je muziek vooruit danwel achteruit te spoelen. Lijkt me normaal gesproken toch best wel standaard... Hoop dat dit soort dingen dan ook opgelost zijn ja, en idd een mooiere vizualisatie!
Ja inderdaad. Als je zo een hele CD kopieerd hé, zet hij dan de namen van de nummers erbij? Volgens mij niet hé!? Ik let er nooit op. Volgens mij staat er gewoon 'Track 1' enz.. Het zou ook wel handig zijn als hier gewoon de titel van het liedje stond zoals hij staat geschreven op de CD (mits hij natuurlijk gebrand is). Dan hoef je hem namelijk niet eerst te luisteren om erachter te komen welk liedje het is. Maja ik denk dat ik hem wel haal.. En dit: Vind ik het een beetje weggegooid geld? :{
Ach ja heb toch geld zat... Nee maar als ik voor dat bedrag heel die music player op mijn Xbox naar mijn zin kan krijgen, dan koop ik hem dus inderdaad (bijna) alleen maar voor die reden. Neem xbox ook vaak mee op vakantie, niet alleen voor de games maar ook voor de muziek. Voor mij dus erg fijn als heel die mediaplayer beter in elkaar komt te zitten...