Zoals de die-hards wel zullen weten kunnen we binnenkort aan de slag met Music Mixer. (meer info hier) Wat zijn jullie verwachtingen en wat missen jullie nog? Ik zelf wil nu weleens mijn digi foto's op mijn xdoos bekijken en een paar vrienden flink voor lul zien staan als ze de microfoon pakken...*) Ik denk dat dit de party titel van het jaar wordt voor de xbox. ps. weet iemand de release date in europa? In de US hebben ze hem volgens mij al in de winkel liggen...
probeer www.tothegame.com Maarre Japan krijgt hem gratis, vind ik heel klote dat ze dit in Europa niet doen...
duidelijk.....dit moet ik gewoon hebben..... effe de gordijnen dicht doen... huisgenoten subtiel het huis uit werken..... kratje uit koelast halen..... gaan met die banaan
Op tothegame kan ik hem dus niet vinden... vandaar de vraag... Is diegene die het speelt op jouw friendslist toevallig een amerikaan, Great One?
Lijkt me echt een vette game/gadget. Is het ook zo dat het de tekst van nummers automatisch herkent? En je dus met écht alles mee kan zingen?? Maar je kan er ook mee mixen, dus dat lijkt me ook wel leuk eigenlijl
volgens mij nie, er staan volgens mij standaart 20 nummers die je kan meezingen .Als je met meer nummer wilt meezingen moet je die downloaden ...
Ik wilde het kopen. Maar ik heb er een review van gelezen: http://www.gamesdomain.com/xbox/reviews/Xbox_Music_Mixer.html En zij waren er niet al te positief erover. Karaoke Revolution lijkt me trouwens een veel leuker spel. Die jammergenoeg alleen voor PS2 is.. Bij dat spel wordt er daadwerkelijk gekeken of je wel goed zingt en wordt er een score gegeven. Er is dus een echte spelelement aanwezig. Xbox Music Mixer heeft dat helemaal niet.
Ik heb net ook op het forum van xbox.com gelezen dat er een hooop bugs inzitten... maarja het is wel iets unieks. En het gaat mij nou niet echt om een spelelement... gewoon lol trappen als ik een spelelement zoek ga ik wel een spel spelen...
en mp3's en wma's op je xbox kunnen zetten natuurlijk, maar na lezen van die revieuw, ielk toch maar niet kopen
op de xbox site staat dat je windows xp nodig hebt. kan je em ook gebruiken zonder windows xp?? ik heb windows me en ik wil ech heel graag de music mixer hebbe.
Ehm windows xp? Waarvoor zou je die dan nodig hebben ? We praten over xbox bij maar zit daar geen xp op...
Om je files van je PC naar de XBox te sturen heb je Windows XP nodig op je PC. En JA, het MOET windows XP zijn. Anders werkt het niet.
Is de europese realease date al bekend? Ik heb hem gezien op dvdcrave maar daar wordt het meteen 50 euro dankzij die microfoon waardoor de verzendskosten omhoog gaan. Als hij hier uitkomt kan je hem denk ik wel voor 30-40 euro krijgen.
Ik heb vandaag iemand gesproken en die had inside information dat deze titel niet hier in Nederland gereleased zou gaan worden, terwijl hij wel op een heleboel releaselijsten staat, hoe zit het nou? Komt hij nu wel hier uit of niet?
Nee dat klopt, MS is eerst van plan hem in grotere landen met meer potentiële klanten zoals Duitsland en het VK uit te brengen, wordt het een succes dan mogen wij hem hier ook verwachten, faalt het dan is het of importeren of niet spelen.