Music Mixer

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 5 nov 2003.

  1. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals de die-hards wel zullen weten kunnen we binnenkort aan de slag met Music Mixer. (meer info hier)

    Wat zijn jullie verwachtingen en wat missen jullie nog?

    Ik zelf wil nu weleens mijn digi foto's op mijn xdoos bekijken en een paar vrienden flink voor lul zien staan als ze de microfoon pakken...*) Ik denk dat dit de party titel van het jaar wordt voor de xbox.

    [​IMG]

    ps. weet iemand de release date in europa? In de US hebben ze hem volgens mij al in de winkel liggen...
     
  2. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer www.tothegame.com

    Maarre Japan krijgt hem gratis, vind ik heel klote dat ze dit in Europa niet doen...
     
  3. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik wil dat ook wel hebben ...ik zag iemand in mijn live lijst dat spelen.
     
  4. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk.....dit moet ik gewoon hebben..... effe de gordijnen dicht doen... huisgenoten subtiel het huis uit werken..... kratje uit koelast halen..... gaan met die banaan
     
  5. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Op tothegame kan ik hem dus niet vinden... vandaar de vraag...

    Is diegene die het speelt op jouw friendslist toevallig een amerikaan, Great One?
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me echt een vette game/gadget. Is het ook zo dat het de tekst van nummers automatisch herkent? En je dus met écht alles mee kan zingen?? :cool: Maar je kan er ook mee mixen, dus dat lijkt me ook wel leuk eigenlijl :)
     
  7. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij nie, er staan volgens mij standaart 20 nummers die je kan meezingen .Als je met meer nummer wilt meezingen moet je die downloaden ...
     
  8. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het kopen. Maar ik heb er een review van gelezen:
    http://www.gamesdomain.com/xbox/reviews/Xbox_Music_Mixer.html

    En zij waren er niet al te positief erover.

    Karaoke Revolution lijkt me trouwens een veel leuker spel. Die jammergenoeg alleen voor PS2 is..

    Bij dat spel wordt er daadwerkelijk gekeken of je wel goed zingt en wordt er een score gegeven. Er is dus een echte spelelement aanwezig.
    Xbox Music Mixer heeft dat helemaal niet.
     
  9. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net ook op het forum van xbox.com gelezen dat er een hooop bugs inzitten... maarja het is wel iets unieks.

    En het gaat mij nou niet echt om een spelelement... gewoon lol trappen als ik een spelelement zoek ga ik wel een spel spelen...
     
  10. gerjan

    gerjan Guest

    en mp3's en wma's op je xbox kunnen zetten natuurlijk, maar na lezen van die revieuw, ielk toch maar niet kopen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  11. RoyalDutchman

    RoyalDutchman Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    op de xbox site staat dat je windows xp nodig hebt. kan je em ook gebruiken zonder windows xp?? ik heb windows me en ik wil ech heel graag de music mixer hebbe.
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm windows xp? Waarvoor zou je die dan nodig hebben ? We praten over xbox :eek: bij maar zit daar geen xp op...
     
  13. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Om je files van je PC naar de XBox te sturen heb je Windows XP nodig op je PC.

    En JA, het MOET windows XP zijn. Anders werkt het niet.
     
  14. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de europese realease date al bekend?

    Ik heb hem gezien op dvdcrave maar daar wordt het meteen 50 euro dankzij die microfoon waardoor de verzendskosten omhoog gaan. Als hij hier uitkomt kan je hem denk ik wel voor 30-40 euro krijgen.
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja.
     
  16. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik bestellen bij dvcrave.com mijn zusje wilde dit spel ook dus mag zij meebetalen. :p
     
  17. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag iemand gesproken en die had inside information dat deze titel niet hier in Nederland gereleased zou gaan worden, terwijl hij wel op een heleboel releaselijsten staat, hoe zit het nou? Komt hij nu wel hier uit of niet?
     
  18. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat klopt, MS is eerst van plan hem in grotere landen met meer potentiële klanten zoals Duitsland en het VK uit te brengen, wordt het een succes dan mogen wij hem hier ook verwachten, faalt het dan is het of importeren of niet spelen.
     
  19. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, Duitsland is nog wel te doen......, hopelijk zal dan niet alles in het Duits zijn. :D
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is het niet alleen in 1 taal :) en de muziek kun jezelf importeren...
     

Deel Deze Pagina