Vraagje welke games vinden jullie must have games?? Ik heb nu zelf 8 spelleh Halo Amped Fifa WC 2002 DOA3 NBA live 2002 Transworld Surf Rallisport Challenge Project Gotham Racing meeste tog wel must have(vind ik), behalve fifa en nba(als j niet sporgeil bent dat is ) . Maar wat zijn nou nog meer must have titels????????????????? Ook voor spelleh die nog uitkomeh, ff een lijstje makeh .
must have titels zijn unreal championship Toca race driver moto GP conflict:desert storm Timesplitters 2 splinter cell halo swat global strike team battlefield 1942 brute force delta force black hawk down new world order sega gt 2002 rainbow six raven shield dit zijn zowieso mijn must have titels en misschien komen er nog een paar bij
alweer zo'n thread. nou ja: Project Ego Brute Force Duality Sega GT 2002 Unreal Champioship Splinter cell MGS: Substance Halo 2 die zijn zo ff uit mijn hoofd. maar er zijn er nog veel meer maar daar ken ik ff nie opkomen.
Er zijn teveel Must Have's om op te noemen!!! Dus ik noem ze niet!!! Ok hier heb je er 3!!! Project Ego kakuto Chojin True Crime: STreets of LA!!! Etc. Etc. Etc. Etc.!!