hallo weet iemand ook of het waar is dat als je CDRW's gebruikt je wel gebrande muziek kan kopieeren? Zo nee, weet iemand hoe ja dat wel kan? Dank.
Volgens mij ligt dat gewoon aan de cd's die je gebruikt, maar volgens mij zijn hier ook al een topic of twintig over gemaakt....
Dat je ook Kopie-(muziek)CD er op kan slaan. (opslaan dus) Het kan wel, alleen moet je dan je xbox uitzetten/aanzetten/uitzetten/etc iemand hier op die forum kende de ccode daarvan
Zo wie weet dan hoe die code dan is want dat is wel ff HANDIG als dat kan....... heb alleen nog een paar cd's (origineel) uit 2001en begin 2002........ Toen kwam de brander hier........
Bedankt, sorry voor onduidelijkheid/niet gesearched, ik zat namelijk te eten dus met een hand zat ik te typen, en ik had haast
hey nu deze thread tog aan de gang is ; ik heb cd-rw van Maxell, nou staat hij wel in de lijst maar op de cover van de cd staat : CD-RW XL-ll 47 cd-rw Music verandert dat MUSIC iets aan de cd
ik heb ook een vraagje. Kan je als je een modem hebt en ICS gebruikt niet liedjes van je pc gelijk naar de xbox transferren
lijkt me sterk, microsoft is niet zo'n fan van mp3s en warom dan zo'n gedoe met geen gebrande cd compaibiliteid? Maar zeg een mense...
Dit is alleen mogelijk na een door jou zo genoemde "operatie". De Xbox ondersteunt geen netwerk en dus kan je niks van je pc naar je Xbox verplaatsen. Dit kan alleen via een cd. -|>341 /\/\341