1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb ook wel vertrouwen in het album en ik vind het dubstep-stuk ook erg vet! Maar vond je niet dat de 2de keer dat stukje net wat meer variatie had moeten hebben om echt knallend te eindigen/opzetje te geven voor The 2nd Law: Isolated System?
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hm, ja het was misschien wel beter geweest als ze net een wat andere draai aan het tweede stuk dubstep hadden gegeven. Maar misschien sluit het zo beter aan op het volgende nummer...?

    Ik vind dat lage koor (bas) wel vet, op 3:00 ong. Doet me een beetje denken aan Nightwish of Hammerfall oid:D
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vond het wel een beetje herhaling hebben, dus het zou inderdaad wel meer variatie kunnen hebben, maar nog steeds is het wel naar mijn mening een vette track, het is nog wachten op het 2e deel, Isolated System dus tot ik echt een mening kan geven, maar die komt pas in Oktober :+.

    Damn ik ging even naar mijn e-mail en het bleek dat ik dus mijn notificaties niet uit had gezet, heb ik gewoon een paar honderd e-mails van Youtube omdat ik deze video heb geupload. :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet of er liefhebbers van Coheed and Cambria zijn, maar ik heb net de nieuwe CD besteld:

    [​IMG]

    Het bijzonder is dat het een dubbelalbum is waarvan het tweede deel pas volgend jaar uitkomt. Bij deze speciale editie krijg je echter wél al de CD meegeleverd, namelijk als CDR. Dus kan je later de nummers downloaden en op de CD branden om de box set toch compleet te maken. Uiteraard koop ik ook de losse CD's om in de kast te kunnen zetten. O-)

    Vind het een bijzonder idee, erg gaaf.

    Maar ook raar. 8)
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    Even wennen maar die tweede helft _O_ Heerlijk. Ouderwets kippenvel bij de uithalen van Bellamy.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben echt verbaasd over de positieve reacties op dat nummer. Ik vind het echt een van de slechtste nummers ooit van Muse8) Meestal ben ik vrij positief, zelfs over nummers als Guiding Light ed.

    In dit nummer zit gewoon helemaal niks (imo), het heeft ook niet echt een catchy tune zoals Supermassive Black Hole of Uprising dat wel hadden.

    Het is een verschikkelijk saai pop nummer (vind ik:)).

    Nou ja, die andere twee gaan er wel goed in dus ik heb er nog wel vertrouwen in.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig want die eerste plaat vind ik simpelweg kut. Het is niet bepaald de plaat waar ik het meest naar uitkijk maar goed.. Origin of Symmetry zit er helaas niet meer in.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is nog eens een goede plaat:)
    Jammer genoeg zijn ze van dat pad afgestapt.
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ja, al 6 jaar geleden maargoed. Je had vanaf BH&R er al vanuit kunnen gaan dat een OoS2 er niet meer aan zit te komen.
    Ik moet zeggen dat ik het komende album wel zie zitten. Alle 3 de nummers vind ik tof, hoewel hebben ze wel allemaal iets storends. Survival is echt dik, alleen de tekst is kut. Het idee van Unsustainable is goed, alleen het 2e dubsteppy gedeelte hadden ze toch écht anders moeten doen(het middelste stuk is trouwens echt kickass). Madness komt pas echt op gang na de gitaar 'solo' en wordt dan pas echt goed. Daar voor is het awkward en erger ik me vooral aan de vocals van Bellamy.

    Heb wel erg zin in nummers als Supremacy en Liquid State(Chris die gaat zingen, fuck yeah) :)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nieuwe Dinosaur Jr. :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    WTF ik zit helemaal dit topic te zoeken om te posten dat Dinosaur Jr. een nieuw album heeft 8) 8)
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nieuw album van The Killers is gelekt.. Maar het is niet echt een Alternatief album meer.. Ik mis Hot Fuss :'-(
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Pas 2 x geluisterd maar klinkt goed. Moet idd wel zeggen dat ik de oude killers mis. De eerste 2 albums zijn het best. Deze battle born is wel minder 'raar' dan day & age.

    En:

    Muse single Madness is amazing!
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Is alleen niet zo alternatief/rock meer, maargoed :+
    Nieuwe Muse album nog zo'n 2 weekjes :)
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet mezelf even corrigeren. Kwam op de een of andere manier toch steeds terug naar dit nummer en vind het nu toch wel te pruimenO-)
    Laatste refrein is heerlijk.

    Een beetje een u-turn wat dit nummer betreft, maarja een mens kan zich vergissen8)
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Jullie al bekend met de Nederlandse Rock 'n Roll Screamo band John Coffey?

    [yt]RGx4g5WxK68[/yt]
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zit een beste groove in! Not bad!
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Staan een paar video's op youtube van een concert van Muse in Koln. Hebben ze een paar nieuwe songs gespeeld.

    Klinkt als de oude Muse. Vanaf 00:43 en helemaal 00:50

    http://www.youtube.com/watch?v=fTg6XGG-ECo

     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, mee eens!

    Ik was na Survival en Madness wat treurig gestemd, maar dit klinkt awesome! Panic Station is ook super tof en vernieuwend! En Supremacy heeft weer die heerlijke bass-gedreven riffs!
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Check anders de survival live-vid van Koln. Zonder koor klinkt het al een stuk rauwer.
    [yt]2cDy7xgXMU0[/yt]

    Iemand Chris al horen zingen? daar moet ik echt aan wennen. :+
    Nu het toch over Muse gaat: http://connectome.muse.mu/
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012

Deel Deze Pagina