1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Album is gelekt.

    Mijn korte samenvatting
    -Panic Station is awesome
    -Supremacy,Follow Me en Animals horen bij de hoogtepunten van het album.
    -Liquid State en 2nd Law: Isolated System vallen tegen.
    -Panic Station <3
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Supremacy is maar lame. Het mist tempo.

    Maar goed, ik ben net wakker/ Op naar track 2.
    Edit: Oh dat is Madness, op naar track 3 dan! :+
    Edit2: De albumversie van Follow Me is vet! Ik vond het live maar zwak.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]dx1Csyjt190[/yt]
    Blijft ook een lekker nummer! :)
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Studio versie is wel wat minder dan de live versie, maarja dat is bijna altijd zo bij Muse. Ben niet echt positief over het album, hier en daar wel wat leuke nummers, maar het is gewoon een bij elkaar geraapt zooitje.

    Denk dat veel nummers live wel goed gaat werken.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    En het is zo verschrikkelijk goed. _O_
    Survival nog steeds veruit het beste nummer, Supremacy is ook awesome.
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok heb de CD nu drie keer beluisterd:
    Supremacy, Madness, Panic Station, Animals en Follow Me zijn echt toffe platen.

    Daar tegenover staat dat de laatste vier echt tegenvallen, die vind ik echt geen meerwaarde hebben voor het album. Dat nummer waarin Dom zingt vind ik maar mwoa mwoa.. voor die sound ga ik liever naar de Foo Fighters.
    Overall wel meer goede platen van the Resistance. Het gaat live sowieso weer een feestje worden in Ziggo Dome, daar maak ik mij geen zorgen over.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kek, Survival?

    Het verbaast mij dat meningen zó uiteenlopen. Unsustainable en Isolated System vind ik heerlijk. Madness is een cheesy rukplaat.

    Panic Station moet gewoon een single worden. Dat heeft nog best radio potentie imo.
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit klopt niet: Chris zingt, de bassist ;).
    Verder weet ik niet, ik ga zo voor het eerst alles luisteren(heb Survival enzo wel gehoord uiteraard).
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het een matig album.

    Supremacy is een goed nummer, beetje Muse zoals het ooit was.
    Madness is wel een redelijk nummer, maar ook net niet. Het duurt zo lang totdat je bij het laatste refrein bent!
    Over Panic station ben ik iets minder enthiousiast dan de meeste anderen, maar wel een leuk nummer.
    Follow Me heeft wel potentie, alleen houd ik niet zo van de cheesy elektronische elementen in het refrein.
    Survival is wel geinig, maar verveelt als snel. De Prelude vind ik echt waardeloos, ook qua sound. Beetje overproduced ofzo.
    Animals: beste nummer van het album.
    Explorers: Ik vind het wel een mooie nummer, zal denk ik wel snel vervelen.
    Big Freeze: Wel lekker refrein, maar klinkt echt te veel als U2 gewoon8)

    Save Me and Liquid State, gezongen door Chris. De eerste vind ik nog wel aardig, maar Liquid State is echt een nummer van niks. Probleem is dat Muse voor mij echt Matt's zang is dus als dat weg valt hou je soms weinig over. Chris zingt niet slecht, maar het is het gewoon net niet voor mij.

    De laatste twee nummers vind ik gewoon een experiment, en beschouw ik niet als nummers. Unsustainable live lijkt me wel mooi!

    Als album vind ik het zeer mager, kwam er de eerste luisterbeurt al nauwelijks doorheen. Dat zegt toch wel wat als groot fan. Na Animals dacht ik van, shit nog zes nummers:{

    Sommige nummers gaan zie ik in hun live-shows wel echt goed werken, dus daar kijk ik wel naar uit. Zal dit album alleen weinig gaan luisteren.

    Ben benieuwd naar het nieuwe album van The Killers and Mumford & Sons. Straks maar even luisteren op Spotify.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Supremacy: Fucking awesome, dat falsetto.
    Madness: Gaat wel, laatste 1:30 minuten maken het goed voor me, verder niet heel veel aan.
    Panic Station: Echt heel cool, heel catchy, dit had de lead single moeten zijn.
    Follow Me: Had het niet gedacht, maar het valt me echt reuze mee. Ben normaal niet zo'n fan van elektronica, maar ik merk toch dat ik die drop van het eerste refrein echt kicken vind.
    Survival: Vet. Vooral om mee te spelen op de gitaar :)
    Animals: Gaaf nummer, doet me denken aan OoS. Ik denk dat het gitaar geluid(aan het einde) zwaarder had moeten zijn, maar dat zal live wel goed komen.
    Explorers: Wel leuk, heb er niet echt een gevoel bij eerlijk gezegd. Zal het wel gaan skippen over een tijdje.
    Big Freeze: Echt een verrassing. Ik vind de coupletten vrij lame, maar de vocals in het refrein, dammmmmn, wat kan die gast zingen. Maar ja, het couplet stinkt :+
    Save Me: Mooi, maar te lang. En ik kan niet wennen aan de stem van Chris. Bovendien leidt het nummer niet echt naar iets. Prima voor in de trein ofzo.
    Liquid State: Heeft heel veel potentie maar is ook een beetje doelloos. Had er niet een vette bridge of solo in gekund? Lekker heavy, al valt de gitaar in het refrein ineens weg.
    Unsustainable: Het gedeelte tussen de 2 dubsteppy stukken is echt vet, maar verder niet heel interessant.
    Isolated System: Misschien wel het beste nummer van het album. Echt heel mooi, heel haunting, ik zou echt uren hier naar kunnen luisteren, had echt 3x zo lang mogen duren. Fantastisch.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol wtf, is Soundgarden bij elkaar? 8)
    Al een tijdje?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hell yeah, al een jaar of 2
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond naar de Toy Dolls :D
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Was heel cool!

     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Vanavond naar Radiohead. Dit wordt echt super vet :cool:
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En bedankt hè, mijn hele jeugd is nu naar de filestijnen! _0/ :mad:



    Die z in de titel ook. :'-(
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandagavond Tame Impala! wordt heel erg vet
     

Deel Deze Pagina