Aangezien ik de vorige thread een beetje rommelig vond om daar dit op te melden . Voor de mensen die dit nog niet weten is er de moegelijkheid (als je originele Cd naar de mallemoeren is ) om je backup cd-r cd-rw te laten draaien op je Xbox , Zo kan je ook de muziek rippen en onder een game (die datondersteund natuurlijk ) opzetten. Ik heb het alleen getest met CD-RW !! Cd-r nog niet , men zegt dat het wel kan. (de men is MEN op internet ergens) De truuk : Ik had mijn cd-rw in de xbox gestopt (menu stond al op) . Hij zegt dat hij de disk niet herkent als game disc of Dvd (bla bla) . Je zet de xbox uit - aan - uit - aan - uit - aan ... (gewoon achter elkaar .. hij gaf wel een piepje .. maarja boeie hij doet het gewoon nog .. en de Xbox starte mijn Cd-rw met muziek Braafjes op na de laatste keer dat ik op aan drukte. Ik kon met b naar menuutje waarmee je de liedjes kon rippen naar je HD .. Easy as that . Kan je je backups van origineel gewoon op je xbox zetten/luisteren. VEEL SUCCES !
Met alle respect, ook al zou ik ze van CDR/CDRW naar Xbox willen brengen, zou dit de laatste manier zijn waarop ik dit zou doen.
yup , of je moet een KUCH mod KUCH chip KUCH erin rammen . maar daar doe ik niet aan !! .. DE THREAD GAAT HIER NIET OVER !!!! PUNT !
Je doet het ook heel erg dom, gewoon die CDRW erin doen en dan herkend die hem meteen hoor.. Deze zeker ook nog niet gelezen??
bij mij deed hij dat steeds niet , dat herkennen van mijn CDRW 's .. ik wist het al langer , maar in het andere topic hoorde ik dingen , waardoor ik vond dat ik het even weer naar boven moest brengen.
bij mij doet hij het alleen als ik eerst naar music playlist ga en dan pas de cd erin doe. anders niet
ik heb alleen met trust gedaan, werkte altijd nog alleen bij het branden van de cd wilde hij nooit afronden en moest ik hem met geweld uit de brander halen, maar doet het dan wel
Juiste software (met Nero zit je meestal wel goed) gebruiken, en cd-tje waarvan je weet dat die compatible is (= in de lijst met succesvolle tests staat) en het kan bijna niet meer misgaan...