1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep, en Crosby, Stills en Nash, wat een helden waren dat! Super dagje gehad! Wij hadden heel toevallig ook nog kaarten gewonnen voor de 2de dag van Bospop, maar dat trokken we niet meer, want het zou weer zo warm worden en we waren redelijk kapot, dus gingen we maar naar huis, achteraf wel jammer maarja.. :+
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Was de eerste keer voor mij op Bospop maar ga volgend jaar zeker weer. De sfeer is echt super tof!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sensation was erg vet. Al vond ik de muziek vaak van hetzelfde. Ik hoor meer van echte trance en dit was enkel het geval bij de laatste DJ Hardwell. Desondanks wel een super mooie show en avond gehad.

    Dit moment was zo gruwelijk. We stonden op het hoofdpodium en op dit stuk kwam er net een nieuwe DJ. Allemaal rook en shizzle daar _O_

    [yt]_DPw923W_6E[/yt]
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Sfeer vond ik juist tegenvallen :+, chagrijnige en kortaf waren de mensen daar, je kon er totaal niet mee ouwehoeren, wel jammer :+

    Het is ook aan de andere kant van Nederland, dus het is ook redelijk ver.. Maar als ze weer zo'n geweldige lineup hebben ben ik er zeker weer te vinden!
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb je toevallig ook Adrenaline Mob gezien? Dat vond ik een van de hoogtepunten van Graspop vorige maand _O_
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Zondag naar Madonna in de Ziggo Dome geweest. Had de kaartjes voor de verjaardag van mijn vrouw gekocht (die was in de jaren 80 en 90 erg groot fan), en ik mocht mee.. Heb niet veel met Madonna maar godskolere wat een show zeg!! Ongeloofelijk. Jammer dat ze érg weinig oud materiaal deed en veel van die nieuwe housy shit die niemand wilde horen.. Publiek stond voornamelijk stil, maar bij nummers als Like a Prayer ontplofte de zaal zowat. Maar pfoei, ik hoop dat ik nog zo fit ben op mijn 54e. Stem was best zuiver (de live nummers dan, aantal nummers was playback). Maar geniaal, er kwam vanalles uit het podium, podium veranderde continue van vorm, enorme filmbeelden, drummers hangend aan het plafond, een choreografie waar je u tegen zegt, gewoon érg vet.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor de mensen in Groningen (maar dat weten ze ongetwijfeld al) vanaf donderdag begint Swingin' Groningen. Jazz, Soul etc. zowel buiten als binnen.

    http://www.swingingroningen.nl/


    Ik wip er sowieso effe langs :D
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bestaat Nope is Dope nog? 8) De naam van de beachclub is wel erg passend...
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oeh, over iets meer dan een maand Lowlands alweer, heb er zin aan! We gaan als het goed is met 7 man, 1 iemand moet nog even een kaartje regelen, maar dat zal vast goed komen. Leuke ploeg hebben we dit keer, ben benieuwd of alles wel goed komt 8)
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha exactly my thoughts toen ik een mailtje kreeg met die flyer.
     
  12. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel nog
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    no shit
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    :lol:

    ik dacht het..5 min later zie ik jouw post... stuk :lol:
     
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Helemaal niemand hier naar de Zwarte Cross geweest? Met stip het leukste festival van Nederland.. Geen enkel festival met zoveel durf, vernieuwing, humor en sfeer.. Heb me weer optimaal vermaakt. Dag gewerkt op het blagenparadijs, daarna nog even fijn staan stuiteren bij Boemklatsch. Vet!
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    LOWLANDS, JE ZONDAGAVOND IS VAN MIJ.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Flux, Netsky, Camo Krooked, natuurlijk de Bravo!
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    :D

    Zie je daar.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zie jullie daar vast ook :+
     

Deel Deze Pagina