1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is een demo/preview en moet nog verder worden uitgewerkt. En ik ben er vandaag pas aan begonnen he, haha. ;)
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja snap ik, maar neem aan dat je het wel in het totaal nummer gaat gebruiken. Ben dan ook vooral benieuwd in welk deel van het nummer;).

    Lijkt me trouwens wel leuk om ooit een keer met iemand van het forum samen een track te maken, ben zelf goed op weg met een nieuwe van mij (beste tot nu toe). Helaas dat ik nu niet veel eraan kan doen door de tentamenweek.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vond het origineel niet zo maar deze remix is toch wel heel erg lekker :)

     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    @Dyonko: Ik ben nog druk bezig om er een mooi totaal van te maken. Het probleem is alleen dat ik FL Studio nog maar net ken en vandaag heb ik veel uitgeprobeerd en tuts lopen checken en ik zie nu pas hoe krachtig het is en hoeveel mogelijkheden je wel niet hebt. Echt geweldig om het zomaar te zeggen en hier ben je wel even mee zoet, haha. Grappig ook dat de meeste "grote" producers van nu hiermee zijn begonnen en zelfs nummer 1 hits hiermee gemaakt zijn. :9

    En check deze gast eens: http://www.youtube.com/user/KahanTube. Nog maar 15 jaar, maar die kan zo deadmau5 vervangen. Echt heel netjes en ook allemaal met FL Studio gemaakt. :)
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Afrojack gebruikt nog steeds FL studio.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt en wat Ableton Live hier en daar. Z'n sound kwam ik vandaag trouwens per toeval tegen toen ik met de "3x Osc" i.c.m. een plugin (weet ff niet meer welke) aan het spelen was. 8)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    3x osc moet ik me ook even in gaan verdiepen , ben redelijk bedreven aan het raken met FL studio maar 3x osc nog nooit mee bezig geweest. Any tips?
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar kan je echt hele vette en typische sounds mee maken, zeker i.c.m. bijv. de Fruity compressor of Flanger. Speel daar maar eens wat mee en tweak de shapes etc. Die Sytrus is trouwens ook heel interessant. :)
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik gebruik ook veel Sylenth1 , erg handig voor lekkere synths.
     
  10. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Sylenth1 _O_
    Ook super voor hardstyle sounds.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nexus2 is ook wel fijn moet ik zeggen en ik moet ook nog 's een keertje z3ta+ uitproberen. Maar opzich kom je met sound packs en FL Studio zelf ook een heel eind. Genoeg mogelijkheden. :)
     
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Is zeker lekker! Check ook mijn nieuwe mashup met deze track!;)
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Nice!! :)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heel mooi, wilde beide nummers al in m'n volgende mix zetten dus dit komt perfect uit.
     
  15. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  16. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
  17. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2


    Dit is een lekker plaat! Ben benieuwd wanneer ze deze track gaan releasen. Ik kijk er in ieder geval naar uit. Jij ook, PBateman?;)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hahha wtf hoorde deze net voor het eerst 10 min geleden en nu kom jij ermee :p.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Opzich wel lekker en ik dacht waar ken ik het toch van, maar het is Tiesto's Lethal Industry natuurlijk. 8)
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind 'm alleen wel erg veel weghebben van Thomas Gold's remix van Judas(Lady Gaga).

    Al is het geen 1 on 1 ripoff, zoals die remix van Dimitri Vegas & Like Mike die sprekend lijkt op Alive van Dirty South.
     

Deel Deze Pagina