1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Thanks trouwens ook voor 100% in the bitch, hoorde hem afgelopen zaterdag en ging echt stuk toen ik hem hoorde, maar wist natuurlijk niet hoe ik achter de naam van het nummer moest komen met m'n aangeschoten kop. :9
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Normaal draai ik nooit moombahton , maar vond 'm nu wel leuk om het er even in te stoppen.
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind dat echt zo verschrikkelijk dat moombathon....
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat was nog 's een snelle levering. 8) Even kijken of hiermee wat hits eruit kan pompen. :9 Zo'n MIDI Keyboard/Controller is toch wat makkelijker dan dat gepriegel in het programma zelf. :+
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoeveel heb je ervoor betaald?
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    €165,00 incl. verzendkosten (aanbieding, kost normaal rond de €250,00). Erg fijn ding en werkte direct zonder drivers of software te installeren. :thumbs:

    Ik zoek nu alleen nog een drumpad (...) /Edit: Toch deze maar gekocht:
    [​IMG]
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie aankoop,waar gekocht?
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat dacht ik al ;) erg goede shop ook een aantal keer besteld.
     
  10. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel zelf gitaar, ik heb wel een midi-keyboard maar ik vind het "aanklikken" in het programma echt veel makkelijker :p Ik gebruik het midi-keyboard eigenlijk alleen maar om samples te testen terwijl ik effects tweak, of een synth te testen terwijl ik daar mee bezig ben.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is ook wel makkelijk, maar soms heb je een melodie of beat in je kop die je wilt uitwerken en dan is zo'n keyboard/controller toch verdomd handig. ;)En ik hoef maar op de record-knop op de keyboard/controller te drukken en je melodie of beat is klaar. Maar dat testen doe ik nu ook en is erg handig op deze manier ja, zeker met al die plug-ins. Dan weet je gelijk hoe de sound is. :)
     
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooie aankopen Lethal AK47, ziet er goed uit! Als ik heel veel geld op mijn rekening had, had ik zeker meer dj/producer equipment gekocht. Het spul is echt duur, vooral als je voor kwaliteit gaat.

    PS: Nieuwe mixtape van mij http://www.mixcloud.com/Sn1z/sn1z-my-house-selection-03/
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    *download mixtape*

    Yo, thanks! :thumbs: De Korg nanoPad 2 was vandaag binnengekomen en ik ben volop aan 't genieten hier, echt heel leuk speelgoed... haha. Het is waanzinnig wat je er allemaal uit kunt toveren, zeker met de juiste software. Ik ben nu een beetje aan 't spelen met plug-ins zoals Nexus en ik ben genoeg sounds tegengekomen die in bekende hits zitten. Da's best grappig moet ik zeggen. :)
    [​IMG]

    De Oxygen 61 is nu na het instellen ook heilig geworden. :p Alle knoppen/sliders kun je met een klik in de software toewijzen en ik kan ook direct opnemen vanaf de Oxygen 61 met 1 druk op de knop. Toppie! :cool:

    Ik kan iedereen beide aanraden en als je wat minder te besteden hebt, zou je ook mini keyboard/controllers kunnen nemen. Die heb je al voor rond de €50,00.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Na de feestdagen ga ik sowieso een keyboard halen.
     
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Netjes Lethal
     
  16. Svelterbike6

    Svelterbike6 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
  18. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Met wat mix jij?
    Meeste overgangen zijn niet al te best,misschien proberen om ze met effecten uit te mixen(delay,reverb oid)
    En proberen om je mix op te bouwen.
    Is niet om je af te kraken oid maar gewoon tips ;)

    Wel geinig dat je de typische jaren 90 house erin heb zitten.
    Brings back memories :)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zit er aan te denken om een maandelijkse Podcast op te starten met de nieuwste nummers , maar daar hoort natuurlijk wel wat gesproken tekst bij (intro / vertellen welke nummers dat waren etc). Iemand een programmatje waarmee ik met goede kwaliteit tekst op kan nemen?
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Trouwens, voor de mensen die op zoek zijn naar livesets en deze nog niet kennen. (techno, techhouse, deephouse, dus geen Tiesto/Armin/Afrojack etc)

    http://soundcloud.com/r_co

    Duizenden sets, wekelijkse updates.
     

Deel Deze Pagina