1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[muziek] Eminems anger management tour

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Unhooked, 19 jun 2003.

  1. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister en eergisteren (17 en 18 juni) was het eindelijk zover. Eminem bezocht ons kikkerlandje. Voor mij is hij de beste rapper. Daarom was ik 17 juni bij zijn optreden in de ArenA. Naast eminem waren er nog veel meer grote rappers: D12, Obie trice, 50 Cents, Cypres Hill, Xzibit. Wie is er nog meer geweest en wat vonden jullie ervan?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ik ben niet geweest maar had er wel graag bij willen zijn. ben bang dat ik iets geweldigs gemist heb... ben op zich niet zo een rap freak maar eminem doet het toch goed bij mij:D
     
  3. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    IK EBN GEWEEST EN HET WAS FUCKING OFF THA HOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  4. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    PS allen jammer dat Obie Trice - Welcome to Detroit City niet deed en dat de Shady Rec. groep niet Doe Ray Me de beroemde Ja Rule dis niet deden
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    uhm off tha hook?? dude.. ;/


    anyway, ik vind het allemaal een opgeblazen zooitje die eminem en zijn vriendjes.. ze denken dat ze zoveel zijn.. en dan vind ik meteen hun muziek ook bagger=]

    maar voor de fans leek het me wel leuk ja..
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij snapt er niet zo heel veel van denk ik.. Die gast kan ook gewoon waardering krijgen voor wat hij doet. Als je jezelf een beetje verdiept in zijn muziek en teksten dan snap je wat ik bedoel. Ik ben geen super fan ofzo maar wat hij doet is uniek en Dre heeft dat talent gewoon ontdekt en verder geholpen...

    I rest my case
     
  7. Sidereal

    Sidereal Guest

    xzibit was dope.
    krondon was dope.
    cypress hill ging wel, wel grappig...
    d-12 was dope, energiek..
    eminem solo was minder, alle 10-jarige kutkinders kenden ook in een keer de tekst...
    g-unit was dope.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    you shouldnt post

    het was idd off tha hook

    Iedereen deed zn ding
    alleen kan het geluid in de arena beter en vond ik het jammer dat 50 cent many man niet deed

    _O_
     
  9. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn hadden ze wel wat sneller het podium mogen opbouwen. damn vooral voor eminem kwam, duurde echt fucking lang. Mja, ik stond reddelijk vooraan, dus voor mij geen probelemen met het geluid.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    omg.. ik denk dat ik er meer van snap dan de gemiddelde fan van die dudes..
    iedereen ijlt altijd over zijn teksten, maar ik vind zijn teksten gewoon gezeik.. wat hij doet is niet uniek, want iedere fopneger doet hem na.. (en dat zijn er wat).. dus het wás uniek..

    maaruhm, ik laat jou maar in je zogenaamde "I rest my case" sfeer..
     
  11. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de tekst van Lady Dana is goed. Maar zijn teksten zij echt goed. Sommige mensen horen alleen het fuck dit en fuck dat in zijn teksten. Er zit echter meer achter. Je moet tussen de regels door luisteren (Nieuwe gezegde) en je zal niet schreeuwen dat zijn teksen gezeik zijn.

    En ook ik laat het in de zogenaamde "rest my case sfeer" :)
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    uhm.. gaat het bij lady dana om de teksten?? en ik hoor niet alleen zijn fuck en bitch etc in zijn teksten, ik luister egt naar zijn teksten en wat ik hoor is alleen maar gejammer.. nou dat vind ik gezeik..
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zeik jij meer dan onze blonde rapper. Ik luister al ruim 15 jaar naar hip hop / rap what ever you wanna call it. Er zijn weinig mensen die kunnen rappen als hij. Hij probeert niet zogenaamd cool te zijn en de populaire gast uit te hangen zoals jij dat denkt...
    Er zit meer soul en gevoel in zijn muziek dan dat je in eerste instantie zou denken. |Ach wat, ga ik hier op een xbox forum met één of ander negatief mannetje lopen kletsen over muziek...
    Stay positive en luister alleen nog maar maar naar de muziek die je leuk vind. Maakt het voor iedereen makkelijker ;-)
     
  14. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister geweest :D echt veeet, 20 meter van et podium.
    Cypress hill, was idd beetje saai, totdat de megajoint en de waterpijp waren geweest, toen kwamen de vette liedjes _O_
     
  15. Sidereal

    Sidereal Guest

    dat wel ja, was wel vet....
     
  16. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine kindjes gedrag is dat:
    "vind je me tekening mooi?? nee???? nou jouwes is ook lelijk, hoor!"

    bovendien gaat het bij lady dana niet om de teksten, maar om de rest van de muziek......
     
  17. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat vaten jullie alles serieus op zeg. Probeer de humor er van in te zien (oké hij was flauw) Ik weet heus wel dat het bij Lady Dana niet om de tekst gaat. Heeft ze trouwens wel tekst in een liedje?
     
  18. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    gaat weer lekker ontopic :)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8


    uhm.. ik uit kritiek, is geen zeiken.. wat hij doet is net iets té.. dus zeiken.. en leuk dat er weinig mensen zijn die kunnen rappen als hem, maar daarom probeert hij wel cool te zijn en de populaire gast uit te hangen met zijn attitude van hier tot tokio..
    en soul en gevoel in zijn muziek?? omg, in commerciele rap muziek zit soul en gevoel??? ;/


    ps, noem je vriendjes maar mannetje, maar mij noem je gewoon Orcrist..
     

Deel Deze Pagina