Muziek Gekopieerd En Toen...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door * HoTShoT *, 12 nov 2002.

1. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Het was bezig met kopieren naar de HardDisk...
    Het bleef 15 min op dezelfde status...
    Paar minuten later viel het beeld weg..ik heb ff gewacht...
    Ik besloot die CD eruit te halen...en toen stond er...unable to copy...because the cd was ejected denk ik....Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt...ik dacht echt..what tha fuck...heb dat ding pas 2 dagen..

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, da's de screensaver man ! Dat hoort gewoon. Lees anders het boekie ff. Ik denk trouwens dat tijdens het cd-tje rippen op eject drukken niet zo goed is. Staan er geen restanten van op je hd-of zo ?

3. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Maar waarom bleef ie 15 min lang op dezelfde status tijdens het kopieren..het ging maar om 2 nummers..

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

En wanneer ik die cd er weer in doe, staat er blablabla dirty or damaged...ik heb hier veel over dat gelezen..

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort idd niet. Normaal rip je een cd van een minuutje of 70 in 10-15 minuten. Kwenie.....

6. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was je cd te smerig of bekrast op bepaalde plekken waardoor het rippen niet goed ging...(ervan uitgaande dat de xbox op synchronize mode ript)

7. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Was het een gekopieerde cd? De Xbox kan namelijk geen CD-r's lezen, alleen CDrw's.

8. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Het was een CD RW..en hij speelde hem gewoon af...alleen tijdens het kopieren ging het niet zo lekker...

9. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien eens een ander merk proberen. Las dat dat nog wel verschil kan maken.

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beschadigde cd, had ik ook met een cd-rw, kopiert die totdat hij bij de kras komt, dan probeert hij voor een flink aantal minuten dat toch te rippen, en zo niet dan geeft hij error van dirty/damaged.

en als je cd eruit gooit zegt hij idd dat hij niet kan copieen, en zwart beeld is normaal

11. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Okay thnx voor het uitleggen :9

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    hoe krijg je zo'n cd rw bij jou aan het spelen bij mij lukt het echt niet ik krijg telkens dat stomme bericht van unable too read disc

13. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan het merk, heb hier wel eens een lijstje langs zien komen met merken die ondersteund waren.

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon de sony of philips gebruiken dat werkt!!

Deel Deze Pagina