Het was bezig met kopieren naar de HardDisk... Het bleef 15 min op dezelfde status... Paar minuten later viel het beeld weg..ik heb ff gewacht... Ik besloot die CD eruit te halen...en toen stond er...unable to copy...because the cd was ejected denk ik....Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt...ik dacht echt..what tha fuck...heb dat ding pas 2 dagen..
Ja, da's de screensaver man ! Dat hoort gewoon. Lees anders het boekie ff. Ik denk trouwens dat tijdens het cd-tje rippen op eject drukken niet zo goed is. Staan er geen restanten van op je hd-of zo ?
Maar waarom bleef ie 15 min lang op dezelfde status tijdens het kopieren..het ging maar om 2 nummers..
En wanneer ik die cd er weer in doe, staat er blablabla dirty or damaged...ik heb hier veel over dat gelezen..
Misschien was je cd te smerig of bekrast op bepaalde plekken waardoor het rippen niet goed ging...(ervan uitgaande dat de xbox op synchronize mode ript)
Het was een CD RW..en hij speelde hem gewoon af...alleen tijdens het kopieren ging het niet zo lekker...
beschadigde cd, had ik ook met een cd-rw, kopiert die totdat hij bij de kras komt, dan probeert hij voor een flink aantal minuten dat toch te rippen, en zo niet dan geeft hij error van dirty/damaged. en als je cd eruit gooit zegt hij idd dat hij niet kan copieen, en zwart beeld is normaal
hoe krijg je zo'n cd rw bij jou aan het spelen bij mij lukt het echt niet ik krijg telkens dat stomme bericht van unable too read disc