1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even kort gekeken en geluisterd, gaaf die videostream.
    Nu ten minste nog fatsoenlijke hardstyle :D

    Blijkbaar nog steeds kaarten te koop aan de deur:
    Correctie: Deurverkoop gaat door tot 2:00 uur! // Correction: door sales continue until 2AM!
    http://twitter.com/Q_dance/status/18225842748
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2010
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vet feestje hoor. Deepack, zany en Donkey Rollers waren geweldig. Na de top 25 toch in elkaar gekakt. HHZ, Wildstylez en Noisecontrollers draaide behoorlijk saai en daarna niet meer in een flow gekomen. Aankleding was mooi, show niet echt bijzonder. Geluid was dik in orde!
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Vond het een behoorlijk vet feest. Aankleding was echt top. Qluptempo parade was bruut. De onweer door het dak van de arena gaf een aardige bijvulling aan de lichtshow vond ik :D Van mij mag Q-Dance echt terugkomen met een ouderwetse Qluptempo in de HMH.

    De rest van de nacht was ook gaaf. Alleen viel de show me erg tegen. Hier had veel meer in kunnen zitten. Vond dat de lasers mij iets téveel op het midden waren gerecht.

    En zoals danny het al zei, na de top 25 kakte het volledig in. De sfeer zat er goed in, alleen dankzij 3 grote vechtpartijen was het voor mij snel afgelopen. Om 4 uur ontstond de 3e vechtpartij naast me en toen vonden mijn vriendin en ik het wel mooi geweest. Jammer dat het zo moet.

    In de 11 jaar dat ik naar houseparty's ga, is dit voor mij toch wel 1 van mijn dieptepunten geweest. Met 5 man op iemand inhakken omdat hij tegen een persoon aanliep :emo: Triest dat dat soort mensen gewoon vrij rondlopen.

    Anyway, buiten dit soort vaagheden om heb ik me wel vermaakt. Op naar de volgende feesten \o/
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vreemd dat er knokpartijen zijn op zo'n feest, op hardstyle/core feesten vind ik het aantal vechtpartijen altijd beduidend minder groot dan op een house feest maar juist op Sensation was geen enkele knokpartij/aanhouding :eek: .

    Verder heb ik maar gekeken t/m de top 25, daarna viel m'n koptelefoon op mysterieuze wijze uit. Kon wel zeggen dat ik Zany/Deepack/Donkey Rollers het best vond.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb gelukkig geen knokpartij gezien. Vond de sfeer echt prima, iedereen was happy maar er lopen natuurlijk altijd gasten bij die willen vechten. Zanny/Deepack/Donkey Rollers was idd het beste van de avond. Heb gelijk weer zin in een feest. Zaterdag naar Free Festival in almere!
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog mensen die morgen naar Dominator gaan?
    Toch het hardcore festival van het jaar, vind ik.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik iig niet, vond er vorig jaar geen reet aan..
     
  8. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Decibel was weer :thumbs:
    Hele dag zo'n beetje bij de Remember gestaan, charly lownoise was weer heerlijk bezig. Zegt ie op een gegeven moment: 'oke jongens ik heb nog maar 10 min dus draai ik nu een van mijn favo platen bla bla.' Even later werd hem verteld dat dat ie nog 40 minuten mocht, en gaf hij het pils maar de schuld :lol: geweldige vent.

    Verder niet veel op de main gestaan alleen laatste 2 uur waarvan neophyte zoals verwacht niet echt bijzonder was.

    Verder toppie!
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn er nog meer mensen die morgen naar Q-Base gaan?

    Q-base 2009 staat bij mij als het beste feest van de laatste jaren. De combinatie van de locatie, de stampende menigte, de sfeer en met name het absurd harde geluid was vorig jaar gewoon perfect :b:
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo Qlimax kaarten kopen :D
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kaarten binnen en 't is 5 minuutjes fietsen wordt weer genieten.
     
  12. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ben weer klaar voor de thuis wedstrijd kaarten weer binnen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat er iemand nog naar Fusion volgende week zaterdag in de Heineken Music Hall?
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet, wel vanmiddag kaartjes voor qlimax binnen gehaald. Heb er weer zin in, vorig jaar was heerlijk.
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik ben er ook te vinden :D

    Iemand gisteren naar Project Hardcore geweest? :D Wat een heldenfeest was dat :D Alleen maar goede sets gehoord. In tegenstelling tot het afgelopen jaar vond ik het vele malen beter.

    En dat geluid in het Silverdome _O_
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij gaan ook naar Loudness dit jaar, in de Maassilo. Voor degenen in de buurt van Rotterdam zeker een aanrader, toplocatie en voor maar 20 euro een goeie line-up.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    De DJ mag top 100 is uitgelekt en Headhunterz staat nummer 36 van de wereld als new entry 8)!

    edit: D-Block & S-te-fan staan nummer 73.. Bagger djs (ja leuke produces , maar een dj die al een jaar lang zijn set met het zelfde uitgemolken nummer begint mag van mij opzouten).
    En dan noisecontrollers plek 90..

    Wel grappig trouwens dat er nu ook gewoon hardstyle djs in de top 100 staan.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Project maar kut! Is me weer duidelijk geworden waarom ik niet zoveel hardcore meer luister en meer hardstyle!

    Dit jaar behoorlijk wat feesten geweest, InQontrol, Qountdown, Defqon, Decibel, Feestfabriek, Project, Q-base. Zaterdag naar D-Block & S-te-fan geweest in Outland dat ging ook wel zwaar hard!!
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nog mensen hier die naar Qountdown gaan? Ik wel in ieder geval, word de eerste keer voor me.
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, Qountdown. Lijkt me op zich wel een keer mooi op die manier het nieuwe jaar in te knallen.
    Op het moment nogal krap bij kas dus hou het waarschijnlijk alleen bij Thunderdome, volgend jaar misschien!
     

Deel Deze Pagina