1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ergste van DBSTF is nog dat ze gewoon áltijd openen met die enorme kutplaat 'Music Made Addict'.
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste moment besloten om naar hardcore 4 life te gaan in de maassilo, bob geregeld en hop hop gas erop
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja gaan we even los!
     
  4. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog weer even wat mixjes om te beluisteren:

    01. A-Lusion - Endless Flight
    02. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz and Wildstylez rmx)
    03. The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are
    04. Toneshifterz - We Are the Future
    05. Frontliner - Discorecord


    01. Tatanka and Zatox pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass
    02. Zatox - Irreplaceable
    03. Second Identity - Music to be Heard
    04. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
    05. Jack of Sound - You're Next
    06. D-Block & S-te-Fan & Zatox - Madhouse

    Hoop dat jullie er van genieten. Je kunt ze trouwens downloaden @ http://soundcloud.com/back-2-reality
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Straks naar Rebirth! Heerlijk met dit weer! 21-25 graden beetje hardstyle luisteren genieten!!
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nog mensen die naar Defqon gaan? Ik hoefde gelukkig geen kaarten te kopen, maar ik ben er wel bij. Ik ben benieuwd of het geluid zoveel harder is als op Almere strand.
     
  8. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gelukkig een code gehad waarmee ik er 2 in de voorverkoop kon halen! Nu gaan we met 8 man richting camping!
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Kon 2 kaarten kopen in de voorverkoop. Heb ze ook gekocht maar ivm werk kan ik helaas niet gaan. en heb de 2 kaarten ook verkocht aan maten van me.

    En het geluid kan er aardig hard. Kan me de Mystery Land in 2001 nog wel een beetje herinneren en het geluid stond daar behoorlijk hard voor een festival. Denk daarom zelf wel dat Q-dance er ook in zal slagen met het geluid een stuk harder te gaan dan gebruikelijk.
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik loop toch zowiezo met oordoppen rond. Ik heb geen zin in piepende oren voor 2 weken lang, na het foutje bij Ground Zero vorig jaar doe ik niet nog een keer. :9
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Lijkt wel een promo-filmpje van het uber-ras :eek: Los van de dj's is er geen enkele halfbloed,surinamer,antiliaan,javaan,italiaan,portugees,chinees well, je snapt het wel. . .
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je daar zelfs nog op let joh.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :cool:
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vanacht naar Inception geweest in Culemborg.

    Was fucking vet!!
    Ging met 3 vrienden uit Haarlem en we pasten totaal niet bij alle gabbers en sjons maar het was echt a night to remember.
    Van 0:00 tot 7:30 keihard losgaan, en iedereen is je vriend. Je hebt met iedereen die je aankijkt een gesprek, heb echt skinheads,addicts etc van overal in Nederland gesproken, en die hebben dan ook hun vooroordelen over ons..
    Het is gewoon een groot feest waar ruzie onmogelijk lijkt.
    De eerste trein richting Utrecht vertrok om 8:15, daarna moest ik nog naar Haarlem dus was ik rond 11u thuis :+
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook geweest, gelukkig met de Auto, niet zelf hoeven rijden.
    half 8 lag ik weer in me mandje.
    Vond het weinig bijzonder trouwens, maar ben ook geen hardstylefan en had te weinig energie in me poten :+
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook niet, maar gisteren was de muziek wel awesome, toen de hele groep om 8 uur op het perron zat op Culemborg werd er ook hardstyle opgezet, ik had daar toen echt geen zin in:+
    Vond het echt het mooiste hoe ik met mijn vrienden het publiek verkeerd hebben ingeschat, van te voren elkaar benadrukken bij elkaar te blijven en op te passen dat je geen ruzie krijgt, daar bleek gewoon dat wanneer je iemand aankeek je al een hand kreeg en met je ging praten dat heeft me echt amazed.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Xtc en coke doet praten :D
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zeer zekers, en dan praat je vooral over alles wat er wordt gebruikt.
    Bij bijna iedereen die me aansprak werd er op een gegeven moment gevraagd of ik een pilletje aan ze kon verkopen. Iedereen komt gewoon heel thrusted over. Heb echt geen één keer 'houd je bek' of 'wat doe je stoer' ofzo gehoord, ga het snel weer doen (als het feest niet te duur is)
     
  19. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vooral de xtc :p
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Coke ook wel, maar dat is op een andere manier. Bij XTC wil je gewoon gezellig praten en geen moment stilzitten met de mond dicht, complimenten maak je continue. Bij Coke wil je ook praten, maar dan meer over hoe je je voelt en dan kan het wel juist zijn dat je bijdehand overkomt.
     

Deel Deze Pagina