1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Begrijp me niet verkeerd, ik hou wel van hardcore en dus door de 2e zaal nog wel leuk, maar toch veel in de hardstyle zaal gestaan door vrienden.
    Maar loop ook gerust in me eentje, gister ook nog een half uurtje alleen gestampt.

    De mensen die er komen zijn gewoon goed, 99 van de 100 willen hetzelfde, gewoon een leuke avond hebben, terwijl iedereen van ongeveer dezelfde muziek houd. Zijn alleen altijd een paar mensjes bij die zichzelf te goed voelen, ik heb ze gister niet gezien maar soms kom je ze tegen. Vaak herken je ze al van afstand en hoeft het dus niet erg te zijn omdat je dan gewoon 20 meter verderop gaat staan, maar soms is het gewoon kut. Maar heb nog nooit ruzie gehad op zo'n feest.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Was prima te doen inderdaad, gebouw was toch precies de goede maat waardoor je elkaar echt niet kon kwijtraken en je kon doen en laten wat je wou, vaak genoeg met één persoon meegelopen die ik een paar seconde had gesproken om vervolgens ergens in een hoek te gaan bouncen :)
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt weer een lekker weekendje aan!

    Vrijdag Paul Elstak in de plaatselijke discotheek,
    Zaterdag Loudness in de Maassilo en
    Zondag Coone zijn album previeuw in Belgie!
     
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Heerlijk is dat op die feesten. Totaal anders dan een normale nacht in een kroeg/disco waar je op de kleinste dingen al ruzie zou kunnen krijgen.

    Verstandig, zijn er veel te weinig die oordoppen in doen. Een piep die voor de rest van je leven niet meer weg gaat is geen aanrader.
     
  5. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben bij Loudness te vinden.
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Eén van de redenen waarom ik de wat kleinere hardstyle feesten ook heel tof vind. De stage mag dan wat minder verlicht zijn, de lasers niet van A+ kwaliteit, maar de sfeer is zoveel malen beter. En dat is toch een hele belangrijke factor die het feest maakt of kraakt. Gelukkig heb ik het nog niet 1x mee gemaakt dat de sfeer slecht was, dat hou ik ook liever zo! :)
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik luister eigenlijk zelden Hardstyle, maar vind het toch wel leuk (ik luister meestal Dubstep of D&B).
    Wat zijn een beetje toffe artiesten?
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja ligt eraan van wat voor soort Hardstyle je leuk vindt. Hou je meer van melodieuze hardstyle á la de Noisecontrollers of wat rauwer (Ran-d/Zany ).
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Melodieuze Hardstyle, het liefst wat snel.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zatox/Noisecontrollers/WildStylez/Headhunterz/Technoboy/Tuneboy etc
     
  11. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Loundness was weer geweldig\o/

    Held van de avond Thera_O_
     
  12. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nieuwe album van DJ Coone is super dik! _O_ Hij heeft gewoon even in 30 dagen een geheel nieuw album neerzet met allemaal nieuwe tracks. In die 30 dagen is hij gewoon door gegaan met draaien in het buitenland en dergelijke. Zo was hij in 1 week in Duitsland, Spanje en Australië.

    Persoonlijk vind ik zelfs dat het een beter album is dan dat van Headhunterz die er een jaar overdaan heeft.

    Het album heet: The Challenge by DJ Coone. Hij ligt morgen in de winkel, maar als je hem gepreorderd hebt is hij als het goed is al binnen.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind DJ coone z'n tracks echt niks aan. Maar zal z'n album is proberen!
     
  14. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Album is echt dikke schijt man:'-( en Willem cd was een cd met allemaal DJ tools, hij heeft nergens een jaar over gedaan. Probeer het A2 album straks eens of van Digital punk;)
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Coone zijn almbum behoorlijk goed, live waren ze helemaal lekker!
     
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Album van Digital Punk komt begin mei geloof ik, heb al wel z'n preview gehoord. Dat klonk zeker niet verkeerd, ik ga het album zeker proberen.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog mensen Koninginnedag @ Arnhem? Komen aardig wat leuke namen. Zowel overdags (beat the bridge) als 's nachts (revelations).

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ga naar Arnhem, maar niet naar die feesten 8)

    Al hoewel Beat the Bridge nog wel interessant lijkt, even voorstellen...
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wtf waarom zijn er gvd nooit hardstyle feesten in Amsterdam (alleen HMH 2x per jaar ofzo).
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    [yt]HzRfjbmZ7iw[/yt]

    Goed fijn nummer :9
     

Deel Deze Pagina