1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, het zal gerust ritme hebben, maar muzikaal..? Neh!

    Ik heb ook niet zoveel met onzinnige ghetto texten, geef alleen maar aan dat hier nog wat werk is verricht om de muziek luisteraar met een mengsel van text en ritme een bepaald gevoel te geven.
    Hardstyle producers hebben het makkelijk; "eeey man ik sta strak van de pillen, vet wrede muziek niet?"
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Praat nou maar over muziek anders kan iedereen beter die andere topics gaan volgen.

    Ja en wij Nederlanders eten alleen maar kaas en lopen op klompen, heb jij je basisschool wel afgemaakt?
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd je praat echt crap op het moment
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    En Marco V dan met bijv Automanual, wat zou jij dat voor stijl noemen, ook Hardstyle?
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    nee techno
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_ Volgens mij zit er bij Hardstyle nog een soort deuntje achter waardoor het net wat origineler is. Maar zelf ben ik niet zo helemaal into Hardstyle/core/techno/trance/boem. Het is dan ook de enige muzieksoort waar ik GEEN respect voor heb. Als ik op een vuilnisbak sla maak ik ook Hardcore... Het klinkt mischien heel lullig voor de genenen die het 'mooi' vinden maar ik heb er GEEN respect voor. Vooral ook voor de wanabee's/meelopers etc. Als ik zie hoe sommige jongens eerst in Metallica/ Rock kleding met lang haar door school lopen daarna allemaal met een kaal hoofd en in een Bomberjack lopen. Nu zal ik tever afdalen dus stop ik:)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Muzikaal niet sterk? (voor beide?)

    Man, waar luister jij dan naar? Naar die gezellige top40 hitjes, die domme meuk, die alleen maar wordt gemaakt om te verkopen?
    HipHop kan je over zeggen wat je wil, maar het is absoluut muzikaal.. Misschien moet je jezelf eerst eens wat gaan verdiepen in de genres, voor je een 'mening' formuleert.

    Trance/Hardstyle, en al dat andere, vind ik goed te pruimen, heb nu de link van dat radiostation aangezet, klinkt toch weer goed, tijd geleden.
    Hardcore vind ik dus meestal niet om aan te horen, maar de commercieële nummers, van die darkraver en scooter shit, is opzich nog wel redelijk aan te horen. Daarboven, vind ik het eigenlijk niks.

    Goede hardstyle vind ik heerlijk om te luisteren --> Sensation Black 2005 staat al op m'n xbox360 :cool:
    Verdiep me er eigenlijk bijna niet in, zoek gewoon standaard de nieuwste Sensation black op, en dan kan ik weer een jaartje voort in die stroming.

    Verdiep me veel meer in hiphop, wat ook meer mainstream aandacht heeft, waardoor het veel aandacht heeft op Fora e.d. waarmee je weer de meuk links kan laten liggen, en het goede gedeelte wél kan gaan kopen (ja kopen ja :p)

    Edit:/ oeh, nu bruut nummer op die radio stream :cool:
     
  8. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon is een nummer downloaden er is echt heel veel verschil tussen hardcore.

    ikzelf vind hardcore ook bagger dus dat zegt maar weer hoe groot het verschil is:p
     
  9. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    volgens mij doe je dat zelf nu door te zeggen dat je de top 40 verafschuwt |:-

    Ik ben tegen veel van die commerciele muziek en kom er voor uit. In elk genre zullen er mensen zijn waarbij het alleen draait om beroemd zijn en geld, zo ook in hiphop. Maar jij zou je echt beter moeten verdiepen voor je een oordeel velt, aangezien wat jij zegt totale nonsens is.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Punt is wel dat je tegenwoordig bijna alleen maar hiphop hoort in de top 40. En dan juist die hip hop van kitscherige sieraden, overdreven asobakken en wijven in bikini's die alleen ah, oeh en yeah kreunen. En dat bevestigd de vooroordelen toch wel behoorlijk die veel mensen over hiphop hebben (waaronder ik, hoewel er altijd wel goede nummers in de mand rotte appels zitten).

    Maar we hebben het hier over Hardstyle.
    Als ik rap en hiphop wil afkraken doe ik dat wel in het rap en hiphop topic. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  12. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt zelf het zelfde, Harry..

    Ik ben niet anti-commerci, ik ben gewoon niet gecharmeerd van de muziek die de laatste tijd hoog in de top 40 scoort.
     
  13. Devil 6x6

    Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op dit moment een enorme fan van Sam Punk. En verder Donkeyrollers zijn ook wel ok.

    Verschil tussen hardcore en hardstyle? Hardstyle iets "muziekaler" dan hardcore. echte hardcore moet op worden gestampt en gehakt. Hardstyle is ook meer om echt naar te luisteren ;) , dat is mijn mening in ieder geval.
     
  14. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    hey bulleta waar woon jij in zierikzee??
    heb er heel mn leven gewoont, kwoon nu sinds 4 maanden in tilburg
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardstyle is echt mijn muziek.. :)( ik hou eigelijk wel van alles ) maar het verschil met hardstyle / hardcore is dat een hardcorenummer zo opgebouwd is dat het alltijd weer uitkomt op stampen of je leven er vanaf hangt.. bij hardstyle is dat helemaal niet zo, gelukkig maar.

    maar tis zelf maar wat je onder de definitie 'hardstyle' zet. het is voor iedereen verschillend wat hij of zij hardstyle vind, sommige vinden het allemaal op elkaar lijken, en de mensen die er wat meer in verdiepd hebben horen goed de verschillen.

    voor mij persoonlijk hou ik ook meer van hardtsyle/techno.. ik luister liever naar goed gemixxte plaatjes dan stom gebeuk..

    maar als ik uitga heb ik het liefst apre ski of hazes or something like that :cool: .. asjeblieft geen urban of rap in een kroeg of discotent .. dat verneukt echt de sfeer.. sorry hoor maar als ik uitga heb ik echt geen zin om van 11 tot 5 tegen een muur te staan met r & b op de achtergrond
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0


    jah de eenige echte:{ whoehoeee oftewel laat mij astjeblieft verhuizen naar rotterdam ik hou het hier niet meer uit:p
     
  17. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    21 JANUARI: REVERZE @ SPORTPALEIS TE ANTWERPEN
    HET hardstyle evenement van het jaar (check www.reverze.be)
    tientallen top dj`s waaronder : ghost, q-ic, darkraver, coone, greg-c,enz....
    hardstyle roxxx!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    kom op :{ ga ff lkkr ergens anders reclame maken :{
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    darkraver verpest het alweer:p
     
  20. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    haha ik wil wel met je ruile hoor, teveel van die marokanen die denken dat ze stoer zijn hier
     

Deel Deze Pagina