1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    hier ook, valt laatste tijd nog mee gelukkig
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Luistert er hier niemand Hardstyle ofzo? deze thread ligt al 2 jaar dicht! :|
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    luister nu die radio :) is wel geinig
    ben toch meer van jumpstyle/ hardcore maar dit is ook wel leuk
     
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    vind hardstyle eigenlijk tegenwoordig niks meer het gaat veel te erg de hardcoree kant op...


    (zit even het topic door te lezen maar wat was ik 2 jaar geleden een rotventje zeg :D)
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Hardstyle een van de meest kutte muziekstijlen. Ik vind het echt helemaal NIKS. Maar als ik een bol (of 2 of meer:cool:) op heb wil ik alleen maar van die muziek. Dan is het ineens vollebak:)
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hardstyle juist de beste muziek stijl mensen die een paar leuke nummers willen hebben:

    Tatanka - GTB (Technoboy remix)
    Showtek - Colours of the Harder styles
    Pavo & Zany - 99.nine
    Pitchers - Black is Back (club mix)
    Megara vs. DJ Lee - Outside world (DJ Roxx short Remix)

    DJ Virus meets DJ Neo - Raise the Bass (op het laatst mooi)
    Marc Korn - Summer of Love (Deepforces remix) (deze is echt goed)
    DJ Pavo - Shizzle my Dizzle
    Darude vs Cosmic Gate - Exploration of sandstorm space (oud maar zit leuk stuk in het midden)
    DJ Merlin en DJ C-Base - No Alternative
    Asys - No more fucking rock 'n roll
    (meer techno)
    D-Block & S-te-fan ft. Mc Villian - Keep it coming
    Sol Ray & Dark by Design - Nowhere to hide


    Zeker downloaden als je van hardstyle houd! Persoonlijk de beste hardstyle ooit..


    En als iemand anders goede nummers heeft post het aub. Ik vind hardstyle juist mooi omdat er van die heerlijke stukken tussen zitten. Het begint vaak niet mooi maar in het midden krijg je vaak echt super stukken. Ik ben nog opzoek naar goede nummers ik ga binnenkort op vakantie!

    Ik ben btw niet iemand met bomberjack oorbel en kisten hoor. Ik heb gewoon krullen en draag g-star, chasin en gsus. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    [​IMG]

    Hardstyle is vet, vooral heren hierboven. Hardcore blijft mijn favoriet though. Beste is een feest dat van goede hardstyle naar hardcore gaat :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    dragen wij dan bomberjacks? ohw.. wist ik niet? \o/

    ik draai toch het liefst livesets van de laatste festivals, van fresh fm, q dance radio en nog wat andere zooi, daarin kom je al die bovengenoemde nummers van je ook tegen,
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Zal je altijd hebben, alles gaat steeds harder. Ik heb er geen probleem mee, draai toch hardcore :+
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hardstyle vind ik juist beter geworden de afgelopen tijd! :D
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee maar veel mensen in dit topic denken dat als je van hardstyle of hardcore houd gelijk iemand bent met een kale kop kisten oorbel etc.

    Dus jij hebt wel een gouden oorbel en kisten :+ ;)

    Heeft D-Block & S-te-fan nog meer relaxe nummers naast keep it coming?
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    U Will Be Dancing
    Guilty
    Our Way
    We Be Kickin Bass

    En straks:

    Ride with us

    Ze hebben ook een coole remix van Existence, beste kun je eigenlijk ff Hardbass Volume 7 halen, die is ook mixed door hun staan ook veel nummers op.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind persoonlijk de hardstyle van nu met de dag slechter worden. Er zitten wel wat leuke nummers bij maar daar blijft het ook bij. De hardstyle van vroeger (2000 tot 2002) blijft het beste _O_

    En 1 track blijft me altijd bij, deze draaide Pavo op Qlimax 08-12-2001 als afsluiter op 1; Daniele Mondello - Assassin en dan op 118 DB. Tering, liep 2 weken lang met een ruis in mijn oren. Wereldnummer op een wereldfeest. Dat niveau word helaas nooit meer behaald :'-(
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke bedankt. Zijn de nieuwere harbass CD's ook iets of is volume 7 het beste? Anders haal ik hem wel een keer. Alles downloaden via limewire duurt anders echt eeuwen.

    Of kan je ergens alles in een keer downloaden?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Hardstyle is meer een softere versie van Hardcore. Hardcore heeft vaak meer bpm en hardere bass. Ik luisterde eerst ook naar hardstyle, maar vond het te zacht worden en wou steeds hardere muziek. Nu luister ik alleenmaar naar hardcore/speedcore/terror. Nu vind ik hardstyle net zo kut als jumpstyle.

    En ik heb ook geen respect voor hip hoppers, ze denken dat alles dope is. Kunnen hun kleding niet eens fatsoenlijk dragen, zet je pet recht en koop een riem. En die muziek is doodsaai want er zit gewoon geen energie in. Als het zo makkelijk is om Hardcore te maken, waarom word je dan niet DJ. Of doe een poging om een nummer te maken, weet zeker dat het je niet lukt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2007
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Volume 7 is de laatste Hardbass, de andere hardbass serie is ook wel ok. Defqon CD is ook goed trouwens als je wat nieuwe hardstyle wilt maar daar staat geen D-Block & S-te-Fan op helaas.

    http://www.midtownshop.nl/art.php?prodID=6572
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke bedankt. Heb trouwens een site gevonden waar je het kan downloaden:

    *werkt helaas niet*

    Het downloaden duurt wel 2 uur per cd. Hopen dat hij het dan ook normaal doet dan ben ik tevreden. Bespaart me tevens gelijk 20 euro.

    Het hoeft trouwens niet perce van D-block & s-te-fan te zijn hoor. Andere goede hardstyle is ook welkom :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb liever dat hardstyle meer richting hardcore gaat dan dat het richting jumpstyle gaat.

    Ik zal ook eens een lijstje maken met nummers die ik op dit moment erg goed vind ;)

    Hardbass serie vind ik trouwens wel lekker... Alleen zijn er nu twee verschillende series ofzo?
    Ik heb namelijk serie waarvan ik deel 8 t/m 11 heb, maar een tijdje terug was Hardbass 7 ineens een nieuwe :confused:

    Italian Hardstyle serie, Hardstyle the Ultimate Collection ook lekker :cool:

    Hardstyle is idd erg veranderd de afgelopen jaren. En jah... het heeft allebei wel wat eigenlijk. Ik ben er nog steeds niet uit of ik het nu wel/niet beter vind.

    Dat nummer van Daniele Mondello vind ik ook wel een erg goed nummer, wel kenmerkend voor hoe de hardstyle rond die tijd was.
    En 118dB 2 weken lang ruis in je oren? Dat komt niet alleen van dat nummer dan hoor :p
    Oordoppen?

    Lijstje van nummers/vinyls die ik op dit moment goed vind:
    Vinyls:
    Technoboy - War Machine / Bomb Squad
    The Prophet Feat. Headhunterz - Scar Your Face / High Rollerz Promo
    Headhunterz - Rock Civilization (SCREL004)
    Showtek - Fts Vinyl
    Blutonium Boy - Dark Angel / Hardstyle Instructor
    The Kgbs - Fahrenheit
    The Raiders - Miss Kidman On A Cruise
    Tuneboy - House Nation

    Nummers:
    Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
    Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
    Headhunterz ft. Dark Oscillators - Superstar DJ
    Nagoom - 4x4
    Zappaman - Danger Zone

    + nog veel meer, maar dit waren de eerste die ik tegenkwam die ik goed vind

    Er zitten ook wat oudere nummers tussen. Dat zijn heel vaak nummers die ik al heel lang op CD had (die vaak gemixed zijn) en nu pas een keer de vinyl op internet kon vinden.
    Ik zou eigenlijk wel sommige nummers zelf op vinyl willen hebben.. Maar jah geld hea

    @Bonbridge:
    Mooi lijstje :thumbs: Ik heb niet alle nummers daarvan, ik ben nu hard aan het zoeken :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik vind het persoonlijk ook erg vette muziek. Ik heb bijna alles van youtube. Ik keek naar filmpjes en keek daar steeds welk nummer het was. Daardoor ben ik aan die nummers gekomen.

    Ik ga nu ook ff al die nummers van jou en Hordo op zoeken, ik moet volgende week echt genoeg muziek hebben :)

    Hebben jullie misschien iets waarmee je cd's kan downloaden? Ik wil die hardbass 7 dan toch wel hebben.

    Edit:

    Ik ken ook al een tijdje een andere DJ die totaal niet bekent is maar echt heerlijke muziek maakt.
    Hij is pas 17 maar heeft echt een paar toffe nummers. Hij heeft helaas ook nog geen contract. Ik ken hem niet persoonlijk hoor.
    DJ Twisty

    Er zijn een aantal liedjes van hem te downloaden. Hier op Youtube kan je ze ook beluisteren:
    klik

    Misschien een domme vraag maar wat zijn vinyls dan precies?
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Creatures is ook heel vet trouwens, van de noisecontrollers, verder is eigenlijk alles van Zatox en Zany ook lekkere hardstyle. Pump it loud en Smokin N Pourin en Tanz Electric bijvoorbeeld.

    Vinyls zijn gewoon platen die DJ's draaien. Nummers op CD's zijn bijna altijd ingekort of bewerkt. As je de Vinyl versie hebt dan heb je een schone versie van het nummer. Niet alles komt ook meteen op CD uit waardoor je eerst Vinyl zult moeten hebben wil je het nummer horen :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007

Deel Deze Pagina