1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Sensation Black 2007 is uit, staan weer vette nummers op. Uiteraard Blacker than Black van Black Identity en Scope DJ - Protocol.

    Moest wel lachen om de hardcore afdeling van de cd, met gewoon nummers die niet eens gedraaid zijn op Black, wat was de hardcore daar bagger zeg, afgezien van Angerfist. The Hunt en I Call The Shots bijvoorbeeld zijn echt niet gedraaid :)
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hc graag in het hc topic;)hs hier
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Sinds Black een hardstyle feest was :) en ze toch wel dicht bij elkaar liggen. \o/
     
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helaas niet op Sensation geweest, misschien dat ik volgend jaar ga.
    Wel gaar dat er nummers op de CD staan die geeneens gedraaid zijn op Sensation zelf.
    Ik heb de Black CD gister binnengehaald, alleen nog niet geluisterd.
    Ga ik zo eens even doen.
    Tracklist zag er wel aardig uit :)
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    DJ Marcky-Viva La France

    =geweldig (refrein) _O_
     
  6. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cd van sensation black vind ik maar gaar, wtf jump??? Er is geen jump gedraaid op black. Vind het maar standaardwerk, en daarvan is ook nog eens weinig gedraaid op het feest zelf.

    Beter dat de livesetjes nu zelf aan het verschijnen zijn. Luna en Dana zijn inmiddels te vinden.

    De hardcore vond ik trouwens zwaar ok op black. Vince draaide alle early klassiekertjes, eigenlijk standaardnummers, maar mixte alles zo gaaf door elkaar heen. En ook geweldig om al die nummers bij elkaar te horen. Outblast en promo begon wat rustig, maar vond de set wel erg gaaf. Zeker tegen het einde, ging zelfs nog even industrial volgens mij: promo. Angerfist viel me zwaar tegen, terwijl ik al niks verwachtte. Ze leken dronken, begonnen veel te soft en het volume ging ver omlaag.

    Kent iemand trouwens al het nummer Fother Mucker? Opvolger van Fuck it up, ook al zo'n gave plaat.
     
  7. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ALsof dat verschil tegenwoordig nog zo groot is. Vergelijk hardstyle van nu alleen al met 2003.
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Angerfist heeft alleen maar herkenbare platen gedraaid, alhoewel standaard toch Broken Chain etc. Outblast en Promo hebben maar een paar echte mainstream hardcore nummers gedraaid van tegenwoordig. Luister Hardcore to the Bone, Hardcore Yearmix of Face 2 Face, dat is hedendaagse mainstream hardcore, daar heb ik bij Promo en Outblast _niks_ van gehoord. Dat was gewoon standaard industrial / oldskool, of hoe je het ook noemt wat Promo tegenwoordig draait, beukwerk, maar goed typisch promo natuurlijk, dacht dat ze wel wat anders draaide op Sensation. Van het volume heb ik overigens niks gemerkt, stond voorin :).

    Maarja kwestie van smaak natuurlijk. Ik ga voor nummers als The Hunt, Knock Out, Among the Best, Broken Chain, Raise Cain, Blast tha Crowd, Enter the Timemachine, Learn, Follow Me, Bottoms Up, Bombermen, The One, All the way down etc. Ik snap niet dat die gewoon niet gedraaid worden op een feest als Sensation waar ze dan zeggen Hardcore te gaan draaien.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Waarom is in dit topic niet meer actie? Gaat juist goed met de Hardstyle de laatste tijd. Defqon en Decibel geweest, vet veel vette nummers.

    Gaan er nog mensen naar Qlimax?
     
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Joehoe :thumbs:

    Mijn laatste feestje voor een heel jaar! Dit wordt overigens mijn 1e keer qlimax, eindelijk wat mensen zover gekregen om een keer mee te gaan.
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Danielle Mondello is de enige die ik nog echt goed vind. Vroeger luisterde ik vaak naar setjes, maar werd te eentonig. Steeds dezelfde nummers kwamen er in terug dus dan heb je het snel gezien. Verder merk ik dat het hardstyle publiek steeds jonger wordt en steeds gekker gaat dansen. Wordt er zeker niet aantrekkelijker op.

    Danielle Mondello, is dat hardstyle of meer oldschool?

    Probeer binnenkort naar time out te gaan wanneer danielle mondello er is.
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Danielle draait beide nog, had je eigenlijk naar il Capo Di Tutti Capi moeten gaan. Zijn eigen party
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  15. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Even downloaden :)
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan gratis naar Qlimax. Voor de show zou ik het doen, maar het hardstyle kan mij gewoon niet meer boeien. En om nou helemaal naar Arnhem te reizen voor 1 hardcore DJ vind ik ook zowat.
     
  18. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat je er van vind. Voor mij is dit pas echte "hardstyle". Geen onzin er tussen door, gewoon er voor gaan!:thumbs: "Commander" en "I'm the Master" zijn tevens classics in de hardstyle scene.

    En ik ga niet naar Qlimax maar naar I Love Techno 2007. Moet zeker strak worden.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ff geluisterd en dit is inderdaad die klassieke hardstyle. Wel leuk van Who's Callin en Commander :) dieblijven vet.

    Probleem wat ik altijd heb is dat het voor de rest redelijk repetatief is, weinig tot geen melodie en eentonige beat vaak. Niet erg om naar te luisteren, maar op een feest raak ik hiervan snel verveeld, maarja komt ook omdat het een set uit 2005 is natuurlijk ;)

    Ach ja hardstyle is veranderd door de jaren heen. Eerst luisterde ik het nooit en veel meer hardcore. Maar toen zag je al dat ze naar elkaar toe kropen. Nu is jou hardstyle 'oldskool' geworden en luister ik het steeds meer.
     
  20. Don Johan

    Don Johan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    In die tijd had je verschillende stijlen in de hardstyle scene, dit is er een van. Natuurlijk had je zany & the prophet voor de wat commerciƫlere hardstyle, waarvan ik the prophet @ qrimetime 2005 erg goed vond. Zany draaide pinksterpar-t 2006 echt goed. Was er toen helemaal op los gegaan. En op een gegeven moment had je in de scene "stampuh" van the prophet en deepack. Het kwam terug in elk setje. Ik heb nog nooit zo'n kutlied gehoord. Voor mij was het toen snel gezien.

    Ik ben wel benieuwd hoe "hedendaagse" hardstyle klinkt. Heb je zo'n setje voor mij ?(wel de beste uitkiezen natuurlijk;))
     

Deel Deze Pagina