1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat heeft Kanye een zware stem opeens.

    Kolere wat een bagger...
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Echt heh, hij klinkt net als die Kid Cudi guy.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dre also revealed why he never released his long-delayed Detox: "It just wasn't good." "This is something you're not gonna hear many artists say. The reason Detox didn't come out was because I didn't like it. It wasn't good," Dre admitted. "I'm gonna keep it all the way one-thousand with you, seriously. I worked my ass off on it, I don't think I did a good enough job, and I couldn't do that to my fans and I couldn't do that to myself, to be perfectly honest with you. I just wasn't feeling it"
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Productie van Compton is wel lekker. :cool:

    Ik snap trouwens niet waarom The Game niet op de tracklist staat, want hij rapt toch echt op Just Another Day. :+
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Haha, en dan in Loose Canons komt Xzibit weer voorbij. Trip down memory lane. 8)
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Echt geen enkele goede track op zijn Compton album, jammer.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ga nu checken, whooooooo
    Tweede part van Darkside/Gone, fjietfjiewwwww. Snoopie op One Shot One Kill, toe maar.



    Hahahaha held
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2015
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    DRE DAY OM@$!#@#FG
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Niks geen nieuwe Chronic 2001. Matig allemaal. Gelukkig heeft hij hem vorige week aangekondigd en zat je niet lang te wachten en er naar uit te kijken.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bizar he, dit is dan Dre's laatste album, zijn grand finale.

    De Cd begint tof en daarna verwacht je dat het eerste nummer ook vet is, maar nee hoor. We krijgen een of andere dude te horen, nogal annoying,.nogal.....zucht....new school!!!

    2001 begon met The Watcher, Compton begint met shit. Er zitten een paar toffe nummers op, maar zelfs die zijn niet dat je zegt.....zooooo hey, dit is dope. Heel jammer dat verschillende beats gewoon ook totaal niet als Dre beats klinken. Daarnaast verneuken de nieuwe rappertjes de boel flink. Who the fuck zijn dat?

    Ik denk wel dat de cd beter gaat worden naarmate je er vaker naar luistert. Maar het gaat echt niet fantastisch worden. God wat jammer dit. Dre vond Detox niet waardig voor de fans, maar ik denk juist dat dat materiaal de echte Dre sound heeft. Een vriend van me zei dat Dre wellicht met de sound van vandaag de dag wilde komen en helaas is dat voor een groot deel het geval.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat jullie verwachting verkeerd zit/zat.

    Ik denk ook niet dat het mogelijk is om in de huidige staat van hiphop zulke klassiekers meer uit te brengen. Tijden zijn heel anders
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Sean Price is overleden.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Laatst bewerkt: 8 aug 2015
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier het bericht


    Rapper Sean Price is zaterdagochtend op drieënveertigjarige leeftijd in zijn slaap overleden. De doodsoorzaak is nog onbekend.

    Dat meldt The Source, naar aanleiding van berichten van familie en vrienden.

    Price begon zijn carrière in de rapwereld onder de naam 'Ruck' in de groep Heltah Skeltah. Samen met zijn partner Rock was hij onder die naam een bekend duo.

    De afgelopen tien jaar heeft Price onder zijn eigen naam aan een carrière als soloartiest gewerkt. In 2012 bracht hij zijn laatste album, Mic Tyson, uit.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sean Price :'-( Was gisteren nog aan het luisteren naar Mic Tyson. :mad:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kut nieuws joh, zonde. Sean Pppppppppppppp.

    Overigens vind ik Compton wel netjes hoor. Er zit geen gigantische banger op, maar wel een aantal aardige. Van alle guys die eraan meewerken vind ik Eminem en Cube echt het meest trieste persoonlijk.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel droevig van Sean Price. Is de doodsoorzaak al bekend?

    Em en Cube het meest triest wanneer we naar de bekende rappers alleen kijken? Want ik vind veel van de nieuwe cats echt triester dan Em en Cube, puur gezien van alle bekende rappers , dan kan ik me hier wel in vinden.

    Ik moet verder wel toegeven dat ik Compton maar 1x heb geluisterd en ik heb wel het idee dat het een grower is, maar het zal niet een top album gaan worden voor mij. Vooral dankzij de nieuwe lui, maar dat niet alleen.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nieuwe rappers zijn de shit. Thugger voorop <3
     

Deel Deze Pagina