1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja wat Exar Kun al zegt, het is powermetal (of progressive rock). Maar The Black Halo is een waanzinnig goed album hoor_O_
     
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is redelijk onrustig in dm land, Guttural Secrete heeft pas een album uitgebracht, Spawn of possession is gelieft, nu wachten we op:

    -Suffocation
    -Unmericful 's debuut.
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we zeker ook nieuwe albums van Nile, Deicide, Vader en Grave vergeten. Terrorizer ook, maar die schijnt tegen te vallen
     
  4. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Vader is zooo saaai.
    Nile verveelt me ook, het kan me niet lang boeien.
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet het idee dat hier veel dm fans zitten.:):
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    oooooooaaaargggh. Death metal is wel ok, de zang is gewoon storend. De enige death metal die ik luister is Death, Morbid Angel, Hypocrisy en Dew Scented. Alhoewel de ouwe Cannibal Corpse ook geweldig is met Chris Barnes
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister nu naar Soulfly met Back to the primitive, ik weet niet of jullie dat liedje of die groep kennen.
    Echt een heerlijk meezingnummer! Zeer diepgaande tekst ook.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vraag me af wie Soulfy niet kent? 8)

    Ik ben momenteel 't album Dark Ages Limited Edition aan het luisteren en vindt 'm erg vet!

    Kent iemand hier Halloween en Blind Guardian? Die bands zijn ook erg leuk, misschien een idee voor de mensen die hun muziekkennis nog willen uitbrijden!
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Pelican, instrumentale post-metal.;)

    Isis, post-rock doom-metal

    Neurosis, experimental metal
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    morgen avond soulfly in tivoli :cool:
    Mischien ff kaartjes fixen
     
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Soulfly nog live gezien toen ze amper een paar maanden oud waren, 1 van de allereerste shows nadat Max uit Sepultura is gegaan. Maar ik vind het allemaal vooral vergane glorie, Soulfly boeit me heel moeizaam en de beste Sepultura albums zijn toch vooral Arise en Chaos AD.

    Blind Guardian ken ik zeker wel ja, Helloween ook maar dat boeit me niet zo heel erg. Er is overigens een band die redelijk als Blind Guardian klinkt genaamd Persuader, erg goede band! Ik ben tamelijk beperkt in de Heavy/Power Metal die ik beluister. Aanraders in dat genre vind ik zelf Mystic Prophecy en Firewind. in de Prog richting zou ik zeker ook Evergrey aanraden.
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Blind Guardian heeft toch een compleet album gebaseerd op LOTR?
     
  13. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er nog iemand naar Slayer in oktober? Dit keer nemen ze In Flames en Children of Bodom mee.
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mthhz Ja klopt, Nightfall in Middle-Earth. Niet echt mijn ding, maar ik vind Nightfall wel een relaxt nummer van dat album. Ik vind A Night At the Opera een beter album :).
     
  15. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Unmerciful gehoord, hij is aardig, maar neit zo goed als Guttural Secrete, wel de moeite waard om te luisteren hoor.

    @Exar Kun, kom je nog op msn?
     
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    3 pagina's terug had ik dat ook gevraagd ;) Thine Eyes Bleed komt ook mee (ken ze niet echt). Bodom en In Flames heb ik al live gezien en waren erg indrukwekkend! Moet nog even kijken of ik dan kan enzo, anders wil ik er absoluut heen gaan. Slayer blijft koning :)
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :thumbs:
    Absoluut. Heb alleen wat nieuwe nummers op hun website gehoord en helaas begint Slayer een beetje de AC/DC van de metal te worden=(
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat ik naar Slayer ga, heb Slayer, CoB en In Flames allen al tig keer gezien, en in betere periodes van hun carrieres
     
  19. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Diabolic is terug bij elkaar!!

    Even de geheugens opfrissen, was een van de eerste extreme bands die ik leerde kennen toen ik pas begon met het luisteren naar extreem muziek.

    ww.myspace.com/diabolic666
     
  20. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Aantar Coates bij ze is gebleven, redelijk onstrakke drummer. Heb ze enkele keren live gezien en heb wat cds, maar eigenlijk boeit het met allemaal niet zo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina