1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    klik hier:
    http://www.massive-music.pl/multimedia/vader-warlords.mp3

    is een ander nieuw nr, gepubliceerd via hun management. Vader is altijd lekker, zal de cd zeker aanschaffen en waarschijnlijk ook wel naar hun optreden gaan in de Effenaar in November of zo
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de volledigheid wil ik toch ook even Realm of Chaos als aanrader vermelden:) .
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker ja, "World Eater"!!! War Master mag er ook zijn!
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch wel mensen hier die Black Sabbath van vroeger kennen?
    Zo ja, wat vinden jullie ervan?
     
  5. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    OWANGE!!

    Alleen 1 ding als je Paranoid luistert luister dan de Megadeth versie, die is echt 5 x vetter!
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ozzy Osbourne is echt dè man_O_

    Alleen ik luister niet echt veel Black Sabbath, maar het rockt echt wel!
     
  7. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ozzy is wel goed ja mijn favoriete nummers zijn dan ook.

    Bark at the moon
    Crazy train
    Hellraiser
    No more tears
    Rock 'n Roll Rebel :cool:
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, daarom luister ik ernaar.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Black Sabbath is prachtig ;). Iron Man, War Pigs, Paranoid zijn toch echt wel een aantal geweldige klassiekers.
     
  10. Exar Kun

    Exar Kun Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit nummer klinkt ook erg goed. deze cd moet ik ook zeker hebben.
     
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    absoluut ja, Vader staan doorgaans garant voor kwaliteitsalbums! Live waren ze de laatste keer ook geweldig zeg!


    Sabbath is cool ja, maar ik heb meer van Ozzy's solo-platen, met name No More Tears is geweldig! Staat vol met supernummers!

    Voor muziek die een tikkie in dezelfde trend ligt kan ik absoluut de band SAHG aanraden, ze hebben een geweldig album genaamd "I" uit. Luister hier maar naar wat nrs, heerlijke muziek.

    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=19414739
     
  12. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand her gehoord van the clay people? Geweldige band vind ik zelf, moet snel een album van die lui kopen. Maar moet eerst wachten op mijn salaris.:emo:
     
  13. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat een vette band is: Opeth! andere favo's: maiden (oude werk), iced earth, blind guardian, metallica (kon niet missen, maar dan wel het werk in de jaren 80) in flames, kamelot, and many more....
     
  14. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wie vind het st anger van metallica trouwens een goede cd?? persoonlijk vind ik het echt verschrikkelijk!! niets meer van het oude metallica in te ontdekken =( en er is geen gitaarsolo in te bekennen :'-(
     
  15. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Opeth is briljant, ik denk mijn favoriete band. Los van Kamelot vind ik de andere bands ook super, hoewel inderdaad Metallica en In Flames vooral in het verleden hun juweeltjes hebben uitgebracht. Bekend met Nevermore? Is wellicht ook een aanrader!

    St. Anger is echt dramatisch, maar ik had het na het Black album al opgegeven met Metallica
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    St. Anger is inderdaad slecht. Ik erger me vooral dood aan het drummen van Ulrich. Alsof hij alleen maar op een vuilnisbak aan het meppen is. Zo slecht.
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder kenners staat Ulrich al jaren bekend als de meest waardeloze drummer in een metal band........
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nja, hij speelt wel strak, maar hij schijnt een geweldig groot ego te hebben, veel te eigenwijs enzo?
     
  19. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ken nevermore ja, ben er niet zo kapot van als ik eerlijk moet zijn... opeth is idd briljant ja. heb de live dvd van ze en moet zeggen dat ik nog nooit zo'n precisie heb gezien bij een band. echt een GEWELDIGE live-performance!! echt mooi hoe ze van accoustisch naar snoeiharde metal gaan _O_

    metallica kon van mijn part stoppen na the black album, al moet ik zeggen dat ze nog wel leuke liveoptredens gehad hebben daarna (symphony & metallica en live shit) garage inc vond ik ook nog wel grappig maar is natuurlijk niet een echt album... over load en reload begin ik al helemaal maar niet :'-(

    trouwens maiden komt binnenkort weer met een nieuw album :thumbs:
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vannacht wat van Cannibal Corpse zitten luisteren en klonk best lekker.
    Nu wat van The Red Chord aan het luisteren en klinkt ook prima.
    Ken nu met last.fm (ja, heb het pas een paar dagen) weer wat nieuwe bands in diverse genres, dus kan weer even vooruit. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina