1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Here, here. Ik neem aan dat je het concert van afgelopen zaterdag bedoeld.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    The Unholy Alliance II was echt gruwelijk! }:] }:] }:]
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Onder andere, maar heb het niet over 1 specifiek live concert. Naar mijn mening is Slayer live altijd vet.
     
  4. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    doorgaans wel ja, heb wel eens meegemaakt dat het geluid helemaal wegwaaide (wacken 200:cool:, maar daar kunnen ze eigenlijk ook niks aan doen. Vette Thrash klinkt altijd goed, kan ook geen genoeg krijgen om Occult/ Legion of the Damned live te zien! En dat terwijl ik mezelf geen Thrasher zou willen noemen
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb net Roots van Sepultura gekocht. Tering de tering wat een vet album zeg_O__O__O_
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    lekkere oude cd:9
    maar wel erg goed ja:thumbs: :thumbs:
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, zitten nog redelijk wat albums voor. Persoonlijk vind ik Roots al wat minder, Chaos AD en Arise zijn mijn favorieten, maar Roots heeft wel z'n momenten.
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    +1

    Roots is in mijn ogen een matige CD, het verval heeft naar mijn idee al na Arise ingezet, Arise is echt hun hoogtepunt geweest daarna is het album na album minder geworden, Chaos AD is nog goed te pruimen en het titelnummer op roots gaat ook nog wel maar daarna ben ik ze uit het oog verloren, en laten we eerlijk zijn: Zonder de broertjes Cavalera word het nooit meer zoals het was.......
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    klopt
    Chaos vind ik de beste..
    Roots is niet de beste maar toch best goed:9
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben jaloers op mn vriendin, ze stond een paar jaar terug bij slayer in de Ahoy helemaal vooraan. Zou ze echt heel graag een keer live willen zien. Maar vond de Brabant hallen zo ver :p.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mjah ik vind Roots wel lekker apart klinken met al die inheemse muziek erdoorheen gemixed. Ben ik wel voor in. (Daarom vind ik Finntroll ook zo vet:))
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Of RAC, ook zoiets doms|:-
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol yeah dat spreekt een beetje voor zich. Net op youtube allemaal nazi punk zitten opzoeken, haha is wel lachen. Als die gasten worden geinterviewd zijn ze doorgaans zo dom dat ze niet eens hun standpunten kunnen onderbouwen met ook maar het kleinste argument. Maargoed, meer dan een uurtje youtube aandacht krijgen ze van mij niet.

    Zet Self bias resistor weer eens op, wat een fucking gruwelijk nummer blijft dat toch.
     
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Demanufacture is sowieso een superplaat! Replica vind ik ook een geweldig nr!
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    /Agree, ik heb m legaal voor sinterklaas gevraagd :D . Evenals Burn my eyes en Through the ashes of empires. Dus dat wordt hopelijk wat mooie metal plaatjes aan mn cd collectie toevoegen.

    Edit: Laatst weer NEUK! tegen gekomen. Vette band van Nederlandse bodem. Zingen ook in het Nederlands. Tis hardcore dus weet waar je op klikt :p. Teksten zijn wel grappig over het algemeen alleen jammer dat ze bijna nergens meer te vinden zijn.

    Kon alleen deze myspace vinden.

    Weet iemand waar ik muziek van ze kan vinden? Want alle crap die ik vroeger van ze had is gedelete toen mn moederbord in de fik vloog.

    En ja ik wil er best voor betalen dus als je een adresje weet waar ik hun cds kan halen: give plz!

    /salute
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand bekend met SOiL? Vind het zelf erg vet. Vooral de vocals zijn erg vet (Voormalig zanger iig)

    Klikkerdeklik
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    nou... bijna altijd.. Aantal jaren geleden ze gezien op Dynamo en dat was meer zo snel mogelijk de cd afwerken. Beetje Marilyn Manson syndroom, die heeft daar ook een handje van. Maar goed dat was eigenlijk de enige keer dat ik een concert van Slayer vond tegenvallen.

    Eindelijk ook eens Christ Illusion van ze gekocht, moet zeggen dat het zeker geen beroerd album is, eigenlijk best goed. De goede lijn die ze na een aantal (imo althans) mindere albums met God Hates Us All hadden ingezet gaat zeker met dit album door.
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Fijn, iedereen luistert hier naar hardere metal :emo: Kben meer een fan van nu-metal maar ook wel van andere soorten metal. was hier nog iemand naar stone sour geweest?:+
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Christ Illusion is lekker bruut, vind vooral de lyrics erg strak.

    Stone Sour? Is dat meiden-band van Corey Taylor? Verschrikkelijke zever...op hun eerste album stond 1 redelijk nummer en dat was Get Inside. De rest kan zonder problemen naar de TMF awards. Bwegh.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    TMF awards hadden dit jaar trouwens een verschrikkelijke Anthem =( =(

    Kheb gister 10000 fists van disturbed maar ff besteld, de speciale uitgave met dvd erbij, ik had het album al gedownd maar vond hem te vet om niet origineel te hebben _O_ _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina