1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste release van 2006 vind ik toch Come Clarity van In Flames. Jullie vinden het minder klinken dan hun oudere albums, maar ik vind de sound gewoon beter. Verder vind ik de volgende releases ook goed:

    Norther - Till death united us
    Iron Maiden - A matter of life and death (geen hard album maar wel mooi)
    Trivium - Crusade (ik zet het er maar bij, maar ik moet em nog beter beluisteren. Het is geen slecht album, het is gewoon een kwestie van wennen.)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    En Putrefied en Prostitute Disfigurement dan?
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Prostitute Disfigurement is wel gaaf inderdaad, Putrefied vind ik niet meer dan middelmatig, maakten totaal geen indruk op me toen ik ze live zag, en de nrs op de site.
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Bese Albums 2006...Hmm...Top 5? 10?

    - Cannibal Corpse - Kill
    - Decapitated - Organic Hallucinosis
    - Deicide - The Stench Of Redemption (Meesterlijk album, met name door CC Jack Owen's bijdrage) _O_
    - Kataklysm - In The Arms Of Devastation (Niet zo goed als Shadows & Dust en Serenity In Fire maar nog steeds top of the line DM)
    - Pitbulls In The Nursery - Lunatic
    - Psycroptic - Symbols Of Failure _O_
    - Torture Killer - Swarm
    - Vital Remains - Horrors Of Hell

    - Slayer - Christ Illusion _O_
    - Demiricous - One (Hellbound)
    - Sodom - Sodom
    - Witchery - Dont Fear The Reaper _O_

    @ Vittra, Urgehal is inderdaad een geweldige band. Ik heb hun albums helemaal plat gedraaid...vooral Through Thick Fog Till Death is erg bruut.
     
  5. Exar Kun

    Exar Kun Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vergeten te noemen, The Stench of Redemption is een geweldig album. Misschien wel het beste Deicide album, hij hoort iig in het rijtje van Once Upon the Cross en Legion thuis.

    In the Arms of Devastation vond ik juist een gigantische tegenvaller. Op een enkel nummer na vind ik het hele album een verzameling van saaie ongeinspireerde death metal. Ik hoop niet dat dit een trend is die zich gaat voortzetten want ik vond Kataklysm altijd geweldig.
     
  6. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had voor een andere site al een top 15 gemaakt, hier ter info:

    1. Urgehal- Goatcraft Torment
    2. Solitude Aeturnus- Alone
    3. Ikuinen Kaamos- The Forlorn
    4. Daylight Dies- Dismantling Devotion
    5. Deicide- The Stench Of Redemption
    6. Keep Of Kalessin- Armada
    7. Psycroptic- Symbols Of Failure
    8. Spawn Of Possession- Noctambulant
    9. Sahg- I
    10. Cannibal Corpse- Kill
    11. Amon Amarth- With Oden On Our Side
    12. Legion Of The Damned- Malevolent Rapture
    13. Necrophobic- Hrimthursum
    14. My Dying Bride- A Line Of Deathless Kings
    15. Amorphis- Eclipse

    Er zijn nog een paar albums ter overweging, met name Martyr, Catamenia, Profundi en Zero Hour
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Trivium - Crusade

    Ik heb hem even geluisterd en nou`ja wennen hmmm ik vond ut maar eigenlijk ik had meer van utzelfde verwacht :mad:.
     
  8. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals ik al een paar post geleden zei. Het klinkt anders enz, maar ik vind het wel proffessioneler over komen dan dat echt foute geschreew van hem. Het is meer een band geworden, die niet echt een liedje maken, maar meer op het technische gebied willen presteren. Ik vind het een beetje moeilijk om uit te leggen.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD ik zal het weer eens proberen, ik vind gewoon dat album daarvoor beter klinken vandaar.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ben niet echt op de hoogte van alle albums die dit jaar zijn uitgekomen. Dus deze beker laat ik aan mij voorbij gaan:)

    Volgend jaar zelf de Rockwereld bestormen:+
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een goede cd van Sepultura aanraden? Heb van een vriend vernomen dat Arise heel vet is. Iemand anders nog tips wat de gillende Brazilianen betreft?

    Edit: Nog even over Hollandse glorie, dan mag je 1 band zeker niet vergeten.

    Born from pain!

    Check vooral het nummer "Rise or die", echt een heel vette riff.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen Arise en Chaos AD, absoluut hun beste albums. Roots heeft zijn momenten maar die vind ik wat minder boeiend. Het laatste album van ze, Dante XXI, is ook best goed na enkele zeer ondermaatse albums, maar zoals met Max Cavalera is het zeker niet meer.
     
  13. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Van sepultura is alles eigenlijk wel_O_ vind ik dan he:)
    Maar de beste cds vind ik denk Chaos a.d. en Morbid visions,van het wat nieuwere is Nation en Roorback ook toppie:D
    Ik heb pas Dante XXI ook mee genomen maar die nog niet geluisterd:eek: :eek:
    Ben op het moment meer beetje in Amon amarth,hun nieuwe album blijft meesterlijk_O_
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe Amon Amarth is absoluut zeer goed. Zeker na een teleurstellend Fate of Norns, wat weer voorafgegaan werd door hun beste album, Versus The World. Blijft een uitermate goede band, live ook altijd zeer overtuigend!
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina