[Muziek] Metallica - St. Angerkr

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door systemerror14, 1 jun 2003.

1. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwachten jullie van de nieuwe metallica? ik heb gehoord dat er geen solo's van Kn speleirk opziteen..das toch best wel een letdown.. maar de eerste single is zo ongelooflijk goed.
    download de eerste clip op:

http://www.againstthemedia.com/

wel word deze CD een stuk harder dan de vorige metallica cd's ik weet niet of dat helemaal goed is. ik zou niet willen dat metallica opeens ibanez 7 strings gaat gebruiken en alles in drop B tuning gaan spelen :p (oftewel NU-meal gaan spelen)

[edit] Shit.. net gezien op die link dat de downloads van metallica en linkin park zijn weggehaald..dan maar KaZaA gebruiken :mad: [/edit]

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Kn speleirk?

wie de hell is kn speleirk?
    kirk Hammet en James Hetfield zijn de gitaristen samen met de nieuwe ex-Suicidal Tendencies-gitarist Rob nogwat...

maar ik ga hem zeker kopen... ik heb de clip van St. Anger zelfs al op mtv gezien en hij roelt echt HEEEL zwaar... ik ga hem morgen alvast reserveren.... 10 Juni! :p

3. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. ik kan echt niet typen laatste tijd (kom waarschijnlijk doordat me rechterarm in ut gips zit :mad: maar ik bedoelde Kirk :p ik vat die typfout zelf ook niet echt.. vervang spelereik gewoon door Kirk ok?

Deel Deze Pagina