Ik weet dat het enkel lukt met originele cd's & dat je zelf geen gewrite cd's er kan op zetten maar een vriend van me heeft onlangs een xbox gekocht & die kan het wel! Er is dus iets veranderd aan de xboxen! Waarom zou microsoft dit ineens wel toelaten? Natuurlijk kan ik het ook met mijn oude xbox(zal maar niet zeggen hoe, omdat het verboden is zeker?) maar toch wel vreemd dat microsoft het nu gewoon ''toelaat''.
Je kan wel gekopieerde muziek cd's erop zetten hoor! Je moet alleen RW's gebruiken i.p.v CD-R. Ik gebruik zelf de RW's van Sony (sorry microsoft... ) maar andere RW's doen het ook gewoon! Trouwens met de zoekfunctie had je hier ook threads over kunnen vinden... No offence
De consoles zijn uitgerust met verschillende drives. Sommige ondersteunen wel cdr's, andere niet. Je moet maar net een beetje geluk hebben...
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=31394&highlight=rare dvd lade was al es besproken conclusie: alleen de Samsung-dvd-drive leest CD-r's en CD-rw's... de thomson en philips niet *is blij want heeft samsungdrive
Ik dacht dat je het niet kon met een gewone cd-r omdat het verboden was. Mijn vriend heeft een gewone zwarte xbox(wel zo'n drive met gaten erin. De rechtse dus. Ik heb de linkse & ik kan het niet. Ik kan het wel doen op de manier met cd-rw. Eerst dacht ik dat het een soort beveiliging was tegen gekopieerde cd's...
die van mij kan het gewoon wel afspelen ik keek er van op toen dat wel lukte want ik las overal dat dat dus niet kon..
De Xbox aan de linkerkant is een Thompson en de rechter is van Samsung. Heb je een Xbox met een ander type la dan is die door Philips gemaakt.
Ik heb de linker, en kan gebrande dvd's afspelen. (Nee, niet gechipt, gemod of wat dan ook) Kwam er per toeval achter, toen m'n neef wat films meebracht. M'n Xbox pakt geen gebrande cd's CD-R's of CD-RW's. Das dan wel weer vreemd.
Ik heb ook de linker, en ik kan geen cd-r's afspelen. Heb de cd-rw's nog niet geprobeerd, de gebrande dvd's ook nog niet.. Bedankt voor de info btw
Met welke games kan je trouwens je eigen muziek gebruiken. Tot nu toe ken ik alleen Sega GT en Project Gotham racing waar het bij lukt.
errug raar want de mijne kan wel een cd-r afspelen en opslaan maar dan zie ik toch dat ik de phillps heb