wie weet er een betere manier om muziek op je HD van je xbox te zetten dan het branden van een cd-rw? misschien met een programmatje of zo. mzzl wallage
Ehm ik snap het zeker niet maar je kunt toch gewoon cd op je HD zetten en dan afluisteren tijdens je spellen. Je kunt het daarna alleen niet van je hd op een andere format zetten.ivm copyright enzo
nee, je kan alleen orginele cd's en cd-rw's op je HD zetten. maar is er ook een progje waar je een gewone cd mee burnd die je dan wel op de HD kan zetten?
Ik heb alles orgineel en wist niet dat het problemen gaf als dat niet zo was. Ik kan je niet helpen want ik er geen kennis over sorry.:{
welk formaat? Hoi , heb die box nu een dag en er rijst bij mij een vraag : in welk formaat zet de box de muziek op de HD ? gewoon in audio wav?
cd-rw is onzin heb ik gemerkt. cd-r is ook goed. de helft van de cd-rw's doet het niet en de helft van de cd-r's ook niet ik heb trust cd-rw en tdk cd'r , doet het bijde perfect
Re: welk formaat? damn, is toch logisch dat dat WMA(windows media audio) is, het bekende gecomprimeerde geluidsbestand van MS(2 keer kleiner als mp.
2 keer kleiner? volgens mij heb jij wat te hard met je kop tegen de muur geramd. Maar antwoord op de vraag van de topic starter, er zijn bepaalde cd recordables die hij wel leest. Zoek het internet af zou ik zeggen.
Met welke spellen kan je dan je eigen muziek beluisteren? Want het is mij niet gelukt met Halo en DOA3. Lijkt me wel vet om met Halo multiplayer wat trance op de background te hebben ipv de normale soundtrack. Hoe doe ik dit dan?
stop de Trance in je Cd Torentje van je stereo, en draaien maar .. Met HALO kan je geen soundtrack op de achtergrond draaien met je Xbox .. (behalve degene die op Halo Spelcd staat.
bij amped, rally sport challenge en deathrow kun je in ieder geval een eigen playlist beluisteren, en vast ook nog wel meerdere
er stond toch ook lijst van die compatible recordables op xboxworld ?? , ik heb net effe gezocht maar ik kon hem niet vinden