Muziek op je HD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RumbleBumble, 28 feb 2003.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie er ook last van dat er veel kwaliteit van je muziek verloren gaat als je muziek overpompt op je harde schijf van je Xbox? Ik heb het niet alleen met CDRW's maar ook met originele CD's... Ben ik de enigste hier of...?

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    valt wel mee hoor,
    zijn je cd's niet beschadigd?

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah k vindt de kwaliteit ook wat omlaag gaan.. maar als ik mijn xbox op een wat betere set aansluit dan wordt het verschil wel kleiner

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M"n cd's zijn niet beschadigd. Ik heb het met splinternieuwe CD's ook. Maar je hebt wel een beetje gelijk Hantheman. Als ik het geluid door m'n stereoboxen laat gaan hoor je het ruizen al stukken minder. Maar de ingebouwde boxjes in een TV zijn ook niet alles natuurlijk. :) Maar toch vind ik het een beetje raar. Maar als je een game speelt, en de ingame geluiden er door heen hoort valt het ruizen ook al een stuk minder op.

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mijn blijven gewoon op goeie kwaliteit.
    heb dat met de verschillende drivers te maken?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De muziek wordt omgezet naar WMx, dat is WMA maar dan voor xbox :) WMx zit op 64kb/s, en dat is op zich niet heeeel erg veel.

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, maar je gaat je box toch niet als volwaardige muziekspeler gebruiken?
    Die soundtracks zijn bedoeld als achtergrond bij het gamen, dan kan je ze toch moeilijk in sacd formaat zetten?

Die 64 kbps wma valt nog heel goed mee vintek (vergeleken met mp3 aan 64 kbps)

8. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het geluid niet echt verkeerd hoor, het is natuurlijk wel minder als direct van de cd!

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Het geluid is gewoon een stuk minder, luister maar es eerst naar een nummer op je HD van je xbox en dan naar het origineel op cd. Je zult echt een groot verschil merken, 128 kbps mp3's zijn ook merkbaar minder als je het vergelijkt met een origele cd.

10. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    128 kbps mp3 zijn tovh niet zoveel slechter?? ik merk niet zoveel verschil, bij de xbox echter merk ik wel verschil tussen mijn orginele cd en het xbox geluid, mijn 5.1 setje wat eraan zit is toch geen slecht ding...

11. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    als je cds luistert via je tv kan ik me voorstellen dat je het geluid slechter vind (je tv is nou niet echt een super goede versterker, ja ok het ligt ook aan de kwaliteit van je tv). Meestal zijn de speakertjes die in tvs zitten ook om te janken maar goed.

Deel Deze Pagina