Ik heb deze cd gister aangeschaft vanwege mijn voorliefde voor limp Bizkit. Hoewel de vorige cd van hun een beetje tegenviel en er veel kritiek is geweest, was ik toch erg benieuwd naar hun nieuwe cd. Ik heb hem nu een paar keer gehoord en ik moet zeggen hij klinkt erg goed....er zitten veel bekende LB dingen in waardoor het erg goed klinkt vind ik zelf... Heeft een van jullie hem al gehoord, of zeggen jullie fred Durst is shit en zijn muziek is nog slechter??
Ik heb hem ook, had em al wat langer. Al vond ik de muziek vroeger best goed, en vond ik deze cd na de eerste keer luisteren ook goed, mist het toch iets. Ik vind, dat ze na Three Dollar Bill Y'All behoorlijk afgezakt zijn. Zoals iemand anders hier ergens op het forum zei : De stem van Fred Durst past niet meer bij de muziek die Limp Bizkit maakt. Al met al zou ik deze cd een 4,5 geven.
Ik vind eigenlijk alleen 3 dollar bill goed, de albums daarna vielen mij allemaal redelijk tegen (daar ik Chocolate bladiebla beter vond dan sign. other). De recenties die ik van Results may Vary heb gelezen zijn wel positief, maar ik denk niet dat ik me er nog aan ga wagen.
ik vond juist significant other de beste. heb daarna ook chocolate sta.... gehaald omdat k d8 dat die dan ook wel goed zou zijn maar dat bleek dus een ultiem slecht kutalbum te zijn. daarna nooit meer geluisterd naar ze
Bij Fred Durst en Limp Bizkit heb ik altijd zo'n gevoel dat ze meer bezig zijn met hun imago dan met hun muziek (heb ik eigenlijk bij al die crossover bands. Het had beter Popmetal kunnen heten).
ik vind juist chocolate starfish beter dan significant other....maar ik hou nu niet meer zoveel van limp zibkit
ik hoef niks meer toe te voegen behalve dan dat ik Significant Other toch nog behoorlijk vond... maar sindsdien is er niet veel meer van over
Ze zijn idd en tijd geleden erg veel (te veel) met hun imago bezig geweest, maar ja toen is het ook een tijdje heel slecht met ze gegaan... Ik denk dat ze daar van geleerd hebben en nu weer met een goede cd op de markt zijn gekomen. Nogmaals ik vind dat ze de (goede) oude elementen gemixt hebben met nieuwe elementen. En ik heb om de een of andere reden toch een zwak voor Limp Bizkit waarom weet ik niet precies...
misschien het voormalig rebelse dat je nog aantrekt ofzo maar die Eat you Alive vind ik wel zo ongelofelijk slecht, voorspelbaar van de eerste noot tot de laatste, vol met cliché's (dat hoeft niet negatief te zijn, maar in dit geval wel), Fred Durst straalt niet echt woede uit, relaties met Britney Spears en Christina Aguilera bewijzen zijn nepheid... moet ik nog doorgaan?