1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Tiesto - Nyana dubbel CD

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Marius, 7 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand deze al gehoord? Op een paar mix-foutjes na wel erg lekkere cd's.

    CD1 heeft een meer techno georienteerd begin, daarna steviger werk. Heet dan ook "outdoor". CD2 begint meer progressive en is een heerlijke chill-mix in de stijl van In Search of Sunrise en heet "indoor" (hoe toepasselijk!)..

    Moet hem nog een aantal keren luisteren om een goed oordeel te vellen, maar ik vind het nu al een geslaagd concept! Alleen jammer van die paar overgangen die een beetje vals klinken of niet helemaal strak zijn gemixt.

    [edit]:

    wat ik wel jammer vind is dat de track Nyana zelf een halve "kopie" is van een remix die hij al 2 jaar geleden heeft gemaakt. Luister maar eens naar Sirius - Subtle by design (DJ Tiesto remix) => zelfde hoofdmelodie! Jammer, want de rest van het nummer zit best lekker in elkaar!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, geen on-aardige CD, maar toch wat minder dan de Magik/ISOS serie, maar ik moet hem maar wat vaker luisteren, dan waardeer ik hem waarschijnlijk steeds meer:).
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja klopt.. maar ik vind cd2 toch echt voortborduren in de stijl van ISOS! Lekker wegluisteren, heerlijke zwoele relax muziek.. die is makkelijker aan te horen als cd1!
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind beide CDs erg lekker om naar te luisteren.

    Ik verheug me dan ook enorm op 10/11 mei, als Tiesto hier in het mooiste en meest veelzijdige stadion van Nederland (Gelredome :)) solo gaat draaien...
     

Deel Deze Pagina