als ik Tony Hawk zit te spelen,valt mijn muziek soms weg dan hoor je het heel zachtjes..eerst wachte ik maar af tot de muziek weer kwam.....maar dat duurde een tijdje... toen heb ik mijn xbox maar een zacht klapje gegeven..en de muziek was weer normaal? ligt dit aan THPS3 of aan mijn XBOX.......... ik moet wel zeggen dat ik een van de eerst Xbox(en) had,kan het een kinderziekte zijn?
eerst schiet ie terug, dat gaat ie nog brommen ook, en nu doet ie de muziek zachies wanneer die wilt.. IT'S ALIVE!!!!! :{
hahaha XBOX heeft zijn eigen willetje..... nee dit vind ik een serieus probleem. ik ga zo kijken of het ook bij Conflict Desert Storm gebeurt.. is dit nog nooit bij jullie gebeurt?
ik heb het ook met Conflict Desert Storm geprobeerd...hier blijft de muziek (nog) wel normaal dus het ligt aan THPS3....maar ja het is een maand terug dat ik hem gekocht heb dus bonnetje geld niet meer
WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volgens mij ligt het wel aan mijn XBOX...het gebeurt nu ook bij Conflict Desert Storm.............. Hulplijn ff bellen?
ik heb de demo van agressive inline, en als je daar tegen een muur aan botst ofzo gaat de muziek ook zachter en later weer harder. beetje vaag