muziek van cdrw op xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door geertbargeman, 11 mei 2003.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    halo....
    ik heb vraagje over muziek van cdrw naar xbox want sinds kort gaat er iets fout. ik gebruik cdrw van Nashua en zet daar wav files op. het rare van het verhaal is dat ik met diezelfde cdrw's eerst wel muziek op kon krijgen maar nu zegt ie dat ie de cd niet kan herekken. wie kan mij helpen/ zeggen wat ik fout doe.

greetz geert

2. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Als je alles helemaal hetzelfde doet als eerst, zal het wel aan de cd liggen. Vies, kras etc. Ik neem aan dat je er gewoon nog steeds een audio cd van maakt, dus dan zet je brandprogramma de wav's om in .cda. misschien is je cdrw wel op:)

3. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, even checken of je de wav's er niet als Data opzet maar als Audio. Als je dat goed doet moet het wel aan dat schijfje zelf liggen.

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    schijfje licht het niet aan

schijfje licht het niet aan want heb schijf gepakt die nog nooit gebruikt is. hoe maak ik er dan .cda. of doet ie dat automatisch? kan het mischien ook liggen aan het liedje dat ik heb gedownload?

greetz geert

5. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ze bedoelen dat je de cd wel als audio-cd moet branden en niet als gegevens-cd..

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    cd branden

heb ik gedaan maar kreng doet gewoon niet :mad::mad::mad::mad::mad:

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gehoord dat als je een cd-rw al meerdere malen hebt gewist en weer nieuwe nummers erop hebt gezet om op je xbox te doen, hij steeds moeilijker te lezen is voor de laser van de xbox. misschien ligt het dus toch aan de schijf zelf.

8. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: schijfje licht het niet aan

@ Maas: daar ligt het dus niet aan.. maarre, ik weet anders ook geen oplossing, misschien moet je het nog maar eens proberen en anders gewoon een ander merk cd's kopen..

9. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    download nero, geef in 't nieuwe conpilatie schermpje "audio-cd" aan, prop je muziek bestande d'r op en fikken. en als t een nieuwe cdrw is moet het toch wel goed gaan...

10. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Re: schijfje licht het niet aan

ooo heb ik helemaal overheen gelezen|:-.
    het zou ook best kunnen dat je na een update van het brandprogramma wat je hebt gebruikt (Nero?), de cd-rws niet meer door de xbox gelezen kunnen worden. Als dat zo is moet je de oude versie weer gebruiken of iets dergelijks.

ik heb al een aantal keer dezelfde CD-RW gebruikt, die van Imation, en die werkt gewoon (gebrand met Easy CD Creator) misschien moet je een keer een ander merk CD-RW kopen die de xbox ook kan lezen (weet niet precies waar die lijst staat met de goede schijfjes)

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    geertbargeman

welke versie gebruik je van easy cd creator? (of hoe het dan ook maar heet)

Deel Deze Pagina