hey mensen, Tijd geleden dat ik weer eens een thread gestart heb! Ik weet niet of ik het hier over mag hebben maar vragen ken geen kwaad! ik wil de muziek van Burnout 2 rippen,omdat hier geen Soundtrack van is. Maar heeft iemand enig idee hoe dit moet?
hmm zover ik weet is daar geen methode voor, je zou achter in de manual (het boekje bij je game) bij de credits kunnen kijken voor de namen van de muziek tracks en die proberen te downloaden met kazaa, soulseek, emule of iets dergelijks. success.
Er is zeker een manier want voor BV MGS: TWINS SNAKE zijn rip`s te vinden en er is geen OST! En ik heb ook Ninja Gaiden rip gevonden
Kan je niet gewoon geluid van de tv opnemen met een mindisc? Als t niet kan sorry hoor ben een noob op gebied ven technologie...
kan wel, maar is niet echt goed voor kwaliteit, plus dat je dan waarschijnlijk effecten van het spel enzo erdoor krijgt
tuurlijk, dan zou je het het beste via een optisch kabeltje op je geluidskaart kunnen aansluiten, mits die zo'n aansluiting heeft. anders gewoon een verloopstekkertje halen voor die rode en witte tulpstekker naar een 3,5mm jack, en dan in je line in doen.
koop een advanced scartkabel. deze heeft een digitale uitgang. dan heb je een snoertje nodig waarmee je cds digitaal op minidisc kan zetten. die sluit je aan op minidisc en xbox. racegeluiden uit en de soundtrack af laten spelen terwijl je met je minidisc opneemt. het werkt. ik heb namelijk op deze manier wat nummers uit tony hawk 3 en 4 gehaald.
Nii-san 2002 ik zal morgen aan mijn broer vragen waarmee hij voor mij enkele tracks van Dead or Alive 3 heeft opgenomen, de kwaliteit is niet zo goed als bijvoorbeeld een CD maar het klinkt allemaal best goed *vindik dan*
Als je een MP3 speler met line in hebt kan het ook, gewoon een hoofdtelefoon stekker met aan twee kanten een mannetjes aansluiting en de ene in je tv en de andere in je line in an sluiting van je MP3 speler en dan opnemen.