Vanavond is er een feestje van een vriend van me, maar hij heeft nog geen programma om de muziek vloeiend te laten afspelen. Zijn er gratis & simpele programma's waarmee je muziek kan laten overvloeien? Alvast bedankt.
je kan voorbeeld traktor of virtual dj afhalen (trial versie natuurlijk) en gewoon alle liedjes in een playlist zetten en dan op automix klikken , en als je vrienden dan goesting hebben om een beetje te gaan "mixen" kunnen ze dat ook doen. ps: ik woon in gistel (naast oostende) , is dat een groot feestje , en waar is dat feestje? greetzzz blonkie
winamp heeft ook gewoon een crossfader.. *dat is het knopje met een raarkruisje erin.. als je die aanzet dan loopt het ook redelijk over..
Winamp laat nummers toch ook netjes in elkaar overvloeien? Cafe's gebruiken ook vaak een uitgeklede versie van winamp. Oostende.. das grappig, dat is mijn achternaam
Of je kan ergens een mengpaneel fixen. Kun je alles op aansluiten (PC, Stereo, CD-speler, draaitafels) en kun je alles helemaal zelf crossfaden. Zelf gebruik ik voor feestjes altijd een kleine waar 4 apparaten op aangesloten kunnen worden. Ik heb d'r zelf ook niet extreem veel verstand van, maar is best makkelijk. Een kameraad van mij heeft ereen die ik altijd leen, dus kost mij niks. Misschien dat jij er ook iemand kent. Anders is zo'n paneel niet duur, maar wel veel geld. Voor €100 euro heb je een goed kleine als ik het goed heb, maar goed jij vraagt om een gratis muziekprogramma, dus ik begrijp dat zo'n paneel geen optie voor je is. Het meest ideale programma om mee te draaien is Sam, een andere kameraad van mij heeft die en gebruikt hij altijd voor zijn internetradio-zender. Verder zou ik niet weten waar dat programma te krijgen is en van welke fabrikant enzo. Windows Media-player heeft ook een crossfade-functie, volgens mij, maar is niet super. Ik heb zelf Play-R deluxe van Magix, dat is ook een fijn muziek-programma om mee te draaien, mooi en makkelijk. Als je die zou kunnen krijgen, dan heb je een goede te pakken.
Winamp ownt alles hoor Standaard zit er een crossfade in, maar die stelt niet altijd even veel voor, slimmer is om gebruik te maken van deze Winamp plugin (van SQRSoft). Even de tijd nemen om alles fatsoenlijk in te stellen en alles vloeit netjes in elkaar over.
Het zal wel aan mij liggen ... maar ik kan in Winamp nergens een crossfade functie vinden Kan iemand ff een screenshot maken ?
Download de nieuwste Windows Media Player: Installeer het programma etc etc... Open de player en druk op View in het menu. Ga nu naar Enhancements wat in dat menu staat. Uit het lijstje kies je Crossfading and Auto Volume Leveling Je ziet nu onderaan in je player een paneel verschijnen! Ik heb het als volgt staan: Turn on Auto Volume Leveling Turn off Crossfading 2.5 seconds of overlap Als je nu een lijst muziek opend dan zal het nummer overfaden. Dat zal gebeuren in de laatste 2.5 seconden van het nummer, als veel nummers al met een fade-out eindigen en met een fade-in beginnen, moet je de "seconds of overlap" wat ruimer zetten! Ik vind dit echt super goed werken en het lijkt gewoon alsof er echt gemixd wordt. Dus geen doodse stiltes op je party!