Ik denk dat toch vrij veel mensen in Nederland Mxstream hebben. De upload daarvan komt alleen niet hoger dan ongeveer 12.8 of misschien 13. Microsoft heeft gezegd (zie andere Thread) dat je ongeveer 16kb upload nodig hebt. Dit geld trouwens voor de meeste kabel en adsl gebruikers. Kunnen we dan toch gewoon spelen zonder lagg?
wij mxstreamer's hebben ook gewoon 16kb/s. je haalt alleen je maximum snelheid nooit, daarom dus die 13kb/s . voor een xtra 35,- kan je naar fast toe. dat is dus 32kb/s. ook vrij relax.
Ligt aan de server, als ik upload naar XBW gaat dat met 18kb/s (met MxStream basic). Overigens haal je bij PC games NOOIT 16kb/s upload, ik ga er dus vanuit dat je ook kan met een veel lagere upload.
volgend mij ligt 't gedeeltelijk aan de server. maar een goede server heeft een reusachtige download speed. waarom zou ik dan niet mijn full up speed halen? en volgens mij ligt 't aan de andere kant ook aan weerstand die de lijn ondervind. de kabels dus.
In januarie gaat de snelheid van MXstream met de helft omhoog. Dan moet hij de 16 toch makkelijk reden?
lala dus waarschijnlijk kunne we wel gewoon lekker spelen zonder lag, of moeten we dan is die domme servertjes met 8 man. ik wil voor de volle 16 man!! kan dat?