Hey allemaal Ik heb een vrij groot probleem met het ´bedrijf´ My search, ik denk dat er zeker meer mensen zijn die niet van de vervelende toolbar afkomen. Ik heb al geprobeerd om het met adware weg te krijgen maar dat is nog niet gelukt. Dit bedrijg plaatst allemaal reclame op je pc en desktop waar door deze in no-time vol zit. Ik hoop dat jullie ideeen of suggesties hebben Alvast bedankt
Volgens mij moet het hier mee lukken: CWShredder. Als CWShredder direct afgesloten wordt waneer je deze opstart moet je eerst dit tooltje draaien.
ik had hem ook, en je kan gewoon rechterklik en disable doen op die searchbar... de rest verwijder ik wekelijks met Ad-Aware
Ik heb de mysearch bar bij twee computers gehad. Bij de ene kon ik de uninstall van de mysearch website gewoon downloaden en opstarten, bij de andere kreeg ik een schermpje dat het een verboden bestand is. Als je de uninstall file niet kan downloaden moet je naar een ander account op je pc gaan (die van je moeder ofzo), de uninstall file daar downloaden en op je eigen account opstarten. Ik had alleen niks met mijn desktop, alleen zon irritant bar en veel popups.
Zegt genoeg lijkt mij, ik heb hem ook gehad, alles gedaan virus scan, adaware, spysweeper etc ik dacht er zelfs nog over om systeemherstel te doen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, want ik dacht er nog net aan om bij software te kijken.... (tussenhaakjes)