Handige info XBW info IGN review (PC-version) De officiële Myst IV: Revelation website Whoa, ik las net dat het 5e spel, het 4e deel in de Myst reeks uitkomt. Aangezien ik zelf heel erg fan ben van alle myst-spellen, vind ik dit een thread waard. Dit is de opvolger van Myst, Riven, Myst III: Exile en Uru:ages beyond myst. Dit laatste spel is een prequal en speelt zich nog voor Myst af. Deze zou in eerste instantie ook op de xbox uitkomen, maar met het volgende deel in het verschiet zal daar niks meer van komen. Revelation gaat verder waar Riven, het tweede deel, mee ophield. Zelf vind ik Riven altijd nog het beste spel uit de reeks en er zijn vele myst-fans die die mening delen. Jullie meningen en verwachtingen en verder nieuws en informatie kan hier gemeld worden. Onderbouw je stellingen.
waar gaat dit spel over?? want ik heb dat andere deel zien ligge, en ik twijfelde of ik em mee zouw nemen... keb et nie gedaan, maar ik kan altijd nog trug gaan
Het ziet er verdomd mooi uit, alleen lijkt het me een saaie game. Ik heb Myst 1 ooit gespeeld, maar die puzzels sloegen regelmatig helemaal nergens op. Dit wordt geen titel die in mijn collectie komt te staan.
Myst spellen zijn zo'n beetje de moeilijkste spellen die er bestaan. Het voortbegen alleen al is ene kunst op zich en velen vinden het spel niet goed om die reden. Bovendien zijn de puzzels te moeilijk om zomaar op te lossen. Ik heb heel vaak een walkthrough erbij moeten pakken, maar als je zonder wilt, dan ben je wel meer als een jaar bezig. De puzzels zijn toch eigelijk realistisch, maar de werelden zijn gewoon niet realisctisch, terwijl ze toch weer realistisc lijken. Myst is gewoon kunst. De soundtrack en de omgevingen zijn zo mooi, dat je het spel alleen al koopt hiervoor.
Myst III: Exile staat voor €4,99 aangegeven op freerecordshop.nl. Maar voor €10 issie wel te vinden. Let er wel op dat je geduld moet hebben voor deze game en dat een walkthrough soms noodzakelijk is.
jha.. kzag et net... kging er ook naar zoeke .. inprincipe heb ik wel geduld, maar ik moet dan ff zown walktrough vinden
Ja, screens heb ik geleend van onze lieve mensen van XBW . Er zijn wel meer screens te vinden op de frontpage van xbw of via de link in mijn openingsthread. Bovendien zijn er screenshots van de PC-versie te vinden op IGN en de officiële site. Zo'n walkthrough is nog wel te vinden. Ik zal eens kijken of ik die Nederlandstalige nog eens kan weervinden. Is voor de PS2 gemaakt, maar maakt niks geen verschil
Myst 3 vond ik niet zo fantastisch vanwege het voortbeweeg systeem, geeft niet echt een realistische indruk, wel supergraphics en muziek btw.
Ik denk dat deze myst weer dezelfde manier van voortbewegen heeft, zoals je gewend bent in Myst, Riven, Exile en Uru. Door de omgeving en muziek word ik echt rustig van het spel. Als ik pissed off ben, of ik voel me kut, dan ga ik dit spel spelen en het werkt echt.
Niks te danken joh. Ik heb even wat screenshots toegevoegd (geleent van de frontpage ) en de boel een beetje netter gemaakt.
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/myst_iii_dutch.txt Dit is de link naar de Nederlandstalige walkthorugh. Eerst staat er een stukje gelul over de PS2, maar die walkthrough is heel erg perfect, vind ik. Maar verdere vragen over Myst III:Exile kan in mijn al eerder aangemaakte myst III:Exile helpthread http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=50100 Nu hier verder gaan met praten/discusieren over Myst IV: Revelation
ThanQ both of you kreeg btw een error bij die van Master of Blades... gaan ze zeike dat je niet in een keer naar een FAQ mag gaan via een link... Error maar keb em wel gevonden... ziet er goew uit... lkkr lang *)
ow, gewoon zelf bij gamefaqs bij search exile intypen, dan bij bij PS2 bij foreign ofzo en daar staat ducth walkthrough
Heb je de walkthrough nou wel of niet? Anders zal ik hem je wel sturen ofzo. Maar problemen en vragen nu echt een keer in de Myst III:exile-thread posten, een van de links die ik hier boven heb gezet