Mystery Gamer Heb jij hem gezien? De Mystery Gamer is al net zo legendarisch als de wezens in de games Minotaur, Loch Ness Monster en Yeti, en hij komt naar Europa. Aan jou de gevaarlijke taak om hem op te sporen en koste wat kost tegen hem te spelen. Als je erin slaagt dit levensgevaarlijke wezen te verslaan, sleep je een zeer begeerde en exclusieve prijs in de wacht. De Mystery Gamer laat elke maand op deze pagina een boodschap achter. Daarin staat wanneer hij op Xbox Live te vinden is. De rest is aan jou. Nadere instructies vind je aan de rechterkant van deze pagina. Wees gewaarschuwd, want hij kent geen genade. Hij kiest namelijk het spel en de setting, dus zorg dat je er klaar voor bent. Pak me dan als je kan Omdat ik voor het eerst in Europa ben, maak ik het je nu gemakkelijk. Je vindt me op Xbox Live op 19 augustus 2004, tussen 19.00 en 22.00. Als je me dan weet op te sporen en tegen me speelt, krijg je van mij vetcoole merchandise van The Chronicles of Riddick?: Escape from Butcher Bay. Succes! Je zult het nodig hebben. Mystery Gamer Zit je nog niet op Xbox Live? Geen probleem, want ook jij kunt een van onze mooie prijzen winnen. Stuur ons je inzending en dan trekt de Mystery Gamer er elke maand een winnaar uit. Stuur je volledige naam, adres en telefoonnummer naar: Mystery Gamer 2nd Floor Covden House 7a Langley Street London WC2H 9JA is kijjken morgen... je ken geloof ik niet het spel zelf winnen :{
Bullshit, dikke vette bullshit, hoe de fuck moet iemand weten of hij tegen Mystery n00b speelt. Fuck dat gewoon, weer zo'n stomme grap! greetz wooly
daarentegen denk ik wel dat mr. x weet wanneer hij tegen iemand speelt he :{ het is niet echt een ramp als je het zelf niet weet, de meeste kennen deze actie niet eens. ik denk dat het veilig is om aan te nemen dat hij (of zij) degene is die het ijs breekt.
dit is alleen maar voor promotie. waarschijnlijk wordt er niet eens gespeeld. even adres vragen en tot ziens! en wie weeeeet nog een kleine enquete
dit is wel vaag van die site en in de voorwaarden Moet je als je geen live heb nu je e-mail adres sturen of je volledige naam, adres en telefoonnummer?? beetje verwarrend dit.
Khad t gelezen op xbox.com engelse versie, ach, tiz wel leuk... maar ik ga dr echt niet langer om gamen Maroon5 zit binnenkort ook op xbox live wel cool
Vind het best wel vet, niet dat ik de hele tijd online ga zitten tussen die tijd. Maar ik ga wel gamen rond die tijd!
dan denk je dat er een team achter zit, met een speciaal extra uitgebreide gamertag... maar blijkbaar is dat onvoldoende voor deze actie