N-gage aansluiten op de stereo/radio...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 16 feb 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    heej,

Na lang geïrriteerd te zijn door het zwijgen van mijn stereo open ik hier maar een thread aangezien ik niks op het Net kan vinden. (:mad:)

Probleem:
    Nokia N-gage doet het niet op mijn stereo(JVC).

Ik heb keurig het meegeleverde kabeltje in mijn nokia en stereo(hoofdtelefoonaansluiting allebei), en mijn stereo op AUX staan. Geluid snoerdhard, maar toch komt er niks uit. Geen foutmeldingen of wat. Iemand de oplossing(misschien wel heel eenvoudig)?

bij voorbaat heel veel dank(zou wel graag paar remixjes uit stereo willen horen blazen nu).

_O_

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ben je van plan om je stereo overal mee te nemen??

Anders zou ik gewoon de xbox pakken om te gamen

3. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het kabeltje in je hoodtelefooningang van je JVC zitten?
    Want dat werkt niet..Je moet op de achterkant van je jvc kijken en daar zit ergens "aux in" en daar moet dat kabeltje dus in.
    En dan zou het moeten werken...suc6 :p

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ok tengs, dat zal idd wel werken(heb nu geen zin om de stereo helemaal om te draaien, zit een beetje ingewikkeld ingebouwd).
    :)

5. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de uitgang van je n-gage op de uitgang van je stereo (hoofdtelefoon) doet dan geeft ie idd geen geluid, je moet gewoon net als silent zegt ff achterop je stereo kijken.

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, er zit in de achterkant alleen maar AUX LEFT en AUX RIGHT waar het stekkerte in allebeide niet inpast. Wat nu? Iemand?

Deel Deze Pagina