[ n-gage ] Geheugenkaart beschadigd :s

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door afca21, 29 jun 2004.

1. afca21

afca21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens ik heb dus ook een n-gage maar er staat dat mijn geheugenkaart beschadigd is maar ik heb er niets aan gedaan alleen maar geformatteerd dus nu kan mijn computer hem niet meer formatteren Er staat "kan formatteren niet voltooien"
    En als ik hem probeer te formatteren op de telefoon zelf staat er systeems fout:confused:

Heeft iemand dit probleem ook of gehad??

Hoe heb je het opgelost replay it aub!!

grt darren

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt erop dat je kaart naar de shit is.... Als niks hem meer kan lezen :mad:

Kut N-gage :mad: moet je nieuwe kaart kopen...

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je niet een universal card reader in een laptop bij iemand of zo...? N Gage is inderdaad een kutding, een flop.

4. afca21

afca21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmn maar ik heb nog helemaal niets gedaan aan dit ding:confused: ik druk nu ff op help en er staat

Als u de melding (geheugenkaart beschadigd) krijgt wanneer u de geheugen kaart probeert te gebruiken, is de kaart niet geformatteerd voor uw apparaat of is het bestandssysteem op de kaart beschadigd. In beide evallen wordt de geheugenkaart automatisch geformatteerd.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Graveheart

Als je niets nuttigs te zeggen heb, zeg dan gewoon niets.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2004
  6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    N-gage is geen kutding. Als je er geen hebt of wat dna ook moet je gewoon je mond houden.

Probeer je kaart er uit te halen en schoon te maken. Niet te snel hoop opgeven voor de N-gage want het is echt een top dingetje.

7. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een redacteur zou toch wel verder moeten nadenken dan zo'n (Fanboy?) opmerking.

vb.

De controller van m'n xbox is stuk, kut xbox :mad:.

Slaat toch nergens op?

8. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Al op je N-Gage geformatteerd? Probeer hem op FAT16 te formatteren op je PC.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik had bij mijn mmc kaartje een soort gelijk probleem. Tijdens het formatteren op me foon stopte ik het proces en hij flipte hem door. Daarna heb ik hem op me pc geformatteerd en toen liep ie wel door.
    Als ie op beide niet geformatteerd kan worden dan hoop ik dat je garantie hebt/krijgt.

Kun je de inhoud nog wel bekijken op je pc? Hoe heb je hem geformatteerd, als NTFS of FAT32.. Ik geloof dat Symbian alleen FAT32 of FAT16 ondersteund..
    Kan ook gewoon bullshit zijn wat ik zeg maar ik denk dat hier het probleem ligt :)

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen fat 16, anders herkent je usb aansluiting je n-gage niet meer...

Zoek even op google naar een mcc restore programma die zijn erzat...

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    En anders moet je ff naar je helpdesk van Nokia (als je het over je bijgeleverde MMC hebt van 32 MB). Aardig lui hoor, ervaring mee :)

BTW, al die mensen die beweren dat de N-gage zo klote is; hou die ongenuanceerde mening a.j.b. effe voor je. Tenzij je hem (niet in deze topic want daar gaat deze niet over) goed kunt beargumenteren.

En ja, ik heb een N-gage. En nee, ik ben geen fanboy ofzo iets dergelijk maar het is geen kutding. Werkt uitermate goed.

Deel Deze Pagina