[PC] N-gage (QD)

Discussie in 'Games' gestart door DVL91, 11 apr 2006.

1. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen! ik ben op zoek naar 'n N-gage!
    misschien ben ik dan wel ouderweds maar dat maakt me ff helemaal geen eene moer uit! :cool:
    zijn er misshien mensen die meer info kunnen geven of de N-gage.. of mensen die 'r een hebben en 'm wel willen verkopen("t liefst in de buurt van Nijmegen!!!)
    nja..k hoop dat 'r mensen zijn die me meer info kunnen geven over de N-gage!
    voor de mensen die niet weten wat 'n N-gage is:
    nokia's site
    nja..als 'r nog vragen zijn hoor ik 't graag!
    ik vroeg me namelijk wel iets af:
    k heb op marktplaats.nl 'n N-gage QD gezien met 40 spellen d'r bij!(alleen die spellen staan op 'n CD..)en ik vroeg me af hoe je die spellen dan op je N-gage kunt spelen?..:confused: :{

Greetzzz DVL91

2. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1.
    Hij beviel me wel maar nu gebruik ik hem niet meer omdat ik een Sony Ericsson K750i heb.

Ik gebruikte hem voor video's en games.
    Verwacht niet al te veel van de games omdat het scherm maar 4.096 kleuren heeft.
    Je kan er ook navigatie op draaien. (Route 66 Mobile 2005)
    Wat erg lekker is dat je snel kan sms'en. Je gebruikt alleen je rechterduim en dat gaat verrassend snel!
    Wat ik een nadeel vond is dat hij erg groot is dus niet lekker in gebruik als je lang belt.
    Als je niet al te veel belt en wel veel sms't of bijvoorbeeld van games hou is dit wel een aanrader.

Wat betreft de 40 games.
    Je kan games zetten op een MultiMediaCard (MMC)
    Dit is het enige kaartje wat een QD kan lezen.

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    heb er ook 1 voor maanden gehad... Zat altijd southpark/spongebob/family guy te kijken in de trein.. Heb enorm veel plezier gehad met dat ding :) Iedereen kwam altijd meekijken als ik toney hawk of tomb raider speelde ;) (eerde phone spel in echt 3d?)

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een gewone N-gage gehad, de oude, de vetste. Hij heeft geen 4069 kleurenscherm maar 65.596 hoor!

Tomb Raider op je N-gage is echt de shit. Je kan er dan nog mee bellen en als MP3 speler gebruiken. Die MP3 player was echt van supergoede kwaliteit. Zat trouwens ook goede luidspreker op.

5. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook 1 maar hoe doe je die films erop dan ?

6. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Die spellen kan je op je MMC kaartje zetten en vanaf daar kan je ze dan spelen.
    Soms heb je wel install progje nodig om ze te installen erop.

7. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt.. |:-

4096-color screen and backlight

8. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    Key! thnx allemaal voor de reacties! k ben heel wat wijzer geworden.!:)
    wat voor prijs raden jullie mij aan om 'm te kopen? k vroeg me ook af of de camera die 'r op is van goede kwaliteit is en of je 'r video's mee kunt opnemen..?

9. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft geen cam. Een Ngage moet je niet voor meer dan 40/50 euro aanschaffen op marktplaats. Thrust me.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou hem helemaal links laten liggen, maar dat geheel terzijde ;)
    Koop een GBA. Dat is iig een waardig apparaat.
    Pssst... heb hier nokia 6600 voor je ;) Speelt ook (een boel) n-gage games af :)

11. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vertel verder..;) hoe veel wil je 'r voor hebben hoe beschadigt issie? enz..?:) wat krijg 'k 'r bij en de rest..?
    greetzz..:)

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Koop hem als telefoon, koop hem niet als n-gage. Als je echt n-gage spellen wil spelen, neem dan dat apparaat. Die heeft 8 punts-richtingstoetsen en de 6600 maar 4.
    Maar voor de rest:
    Nieuw zwart frontje (zat origineel een witte op maar die is vervangen)
    Nieuwe batterij
    Voor de rest alle standaard dingen zoals lader boekjes 32mb geheugen kaart etc.

edit:/
    Ik heb reeds een bod van €100. Weet niet wat een n-gage 2e hands nog kost?

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  13. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    k wil 'm voor 't game dus dan koop ik toch maar 'n N-gage! ;) maar toch hartelijk bedankt voor de info.! >:)
    ;) gtz..!als 'r verder nog mensen info. willen over de N-gage of gewoon iets wilde zeggen dan mag dat altijd!;)

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel geintresseerd geraakt omdat je mp3/filmpjes kan kijken ! ik ga hiervoor ff verder kijken op markt plaats en ga ff wat sites bekijken..
    ik moet ff wat info van iemand die de Ngage Qd heeft..

15. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik dus ook! als 'k 'r eentje koop dan wil ik er namenlijk wel eerst ff op spelen enz.. om te kijken of alles beetje fijn werkt enz!
    en voor meer info. natuurlijk!
    voor de mp3-speler koop ik 'm niet want ik heb 'r al 1(1gig.:cool: ) maar die video functie lijkt me wel chill!
    vragen enz. zijn altijd welkom!;)

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zij dat n-gage niet meer gemaakt word?
    en dat ze niet zo goed zijn omdat ze op markt plaats goedkoop verkocht worden,
    25/180 heb ik gezien.

17. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze niet meer gemaakt worden dat zou ik niet weten maar dat lijkt me niet! aangezien er nog volop reclame voor wordt gemaakt op het internet en op de site van N-gage/nokia zelf wordt daar niks over verteld!
    en dat ze goedkoop verkocht worden kan kloppen maar dan zou de N-gage of al oud kunnen zijn of al (licht) beschadigt...maar je zou ook op speurders kunnen kijken en zien dat ze daar net zo goedkoop zijn! de meeste mensen willen gewoon van hun N-gage af en daarom zou ie ook zo goedkoop kunnen zijn!

**Is er iemand die weet hoeduur ie nu is in de winkel(nieuw dus!)**

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar hoe ziet het beeld eruit?bijv als je een filmpje kijkt ofzo ;)

19. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies! dat soort dingen wil ik dus ook weten en hoe de mediaspeler werkt enz.. :) en hoe je de omschakeling maakt tussen gamen en telefoon neren enz..en of..; als je aan 't gamen bent en je wordt gebeld wat 'r dan gebeurd..!:) zijn 'r hier "N-gage" experts?:p
    nja! greetzz weer!

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je langer dan 90 dagen actief ik heb het namelijk in het grote mobiel thread gepost :D
    ik heb op kieskeurig gekeken daar waren ze er wel tevreden over

Deel Deze Pagina