idd beat tha gbasp zeker met de prijs!!!! veel zullen ze er niet verkopen want dat ding wordt stikduur...:{
jep denk het ook ja. maar we komen wel vette spellen op en het is mooier beeld als de GBA en GBSP en je kan er mee bellen en zo. maar voor mij word ie toch te duur. heb het zowieso niet zo op handhelds
Als ik een handheld koop koop ik dnek ik liever de SP, reden? Geld en spellen, op beide vlakken heb ik liever de SP
Ja dat klopt nokia voert hun prijzen veel te vaak hoog op, de meeste gamer hebben dat ik weet niet een super groot budget. De games die aangekondigd zijn, lijken me eerlijk gezegd wel tof. Maar ik blijf toch bij de Xbox
Slim, een xbox is ook goedkoper dan een N-Gage. Ik wacht wel op die GameSM van sony-ericsson, die hebben meestal wat democratischere prijzen...
lol laten we het nou aub bij 1 handheld houden anders blijf je dat gezeur hebben dat je voor elk spel een andere handheld moet kopen En inderdaad, ik betaalde al 459 euro voor mijn nokia, met ALLEEN snake 2, memory en Opposite
Zal idd wel erg duur worden. Dus heb ik maar een SP gekocht. En waarom zou ik een andere telefoon kopen van 650 euro of bijvoorbeeld de N-Gage die ongeveer rond de 500 euro gaat kosten als mijn nokia 3310 het nog perfect doet???? (dat was een lange zin )
als nokia wilt dat dat ding gaat verkopen moeten ze sowiso de prijz laag houden. en hoeveel de spellen gaan kosten is ook onbekend
misschien wordt de N-Gage helemaal niet niet zo duur. en als hij niet verkoopt reken dan maar op een prijsverlaging.
Je moet niet vergeten dat een groot deel van de kosten van deze N-Gage worden gesponsord door je mobiele aanbieder. Hierdoor kunnen ze veel duurdere hardware gebruiken terwijl jij ondertussen een vergelijkbaar bedrag als de SP neerlegt. Goedkoop zal die in ieder geval niet worden met 3D grafische proc en in zo'n klein telefoontje.
zou toch belachelijk zijn? 500euro, voor die prijs heb je een x-knakker op je nachtkast staan. Wat zeg ik: 2 doosjes.Voor dat geld kun je ook wel een aanhanger met tv+xbox mee op vakantie slepen voor de rest van je leven.
Ik zie mezelf nog niet echt met dat ding bellen, zie je het voor je, lijkt me een lomp geval om mee te bellen, die foontjes worden niet voor niets zo klein, en bovendien eerst maar eens zien wat voor games erbij komen en wat ze gaan kosten, maar ik zet voorlopig in op de GBA SP
oei oei oei.. weer iets wat ik wil hebben Als ik dan het geld heb (kwartaal 4 staat op de site) dan zal de verlieding erg groot worden. Ik hoop dan niet dat de prijs xtreem hoog word...