Dan word die automatisch op slot gezet Neej...dan word die automatisch verlengd of je moet hem opzeggen
Dus je kunt niet meer x-box liven. En het kan weer als je BV 2 mothn trail erbij doet. Of een starter kit...
Je kan geen trial erachter plakken als je 12maanden op zijn. Hij word automatisch verlengd (er word dus elke maand 7euro van je rekening afgeschreven)
Bij mij werd er meteen 60 euro afgeschreven, terwijl ik dacht dat het dus idd per maand zou gaan. Beetje jammer want ik had liever een nieuw starterspack gekocht.
je hebt 3 manieren om te verlengen : - oftewel verleng je gewoon met een nieuwe starter kit - oftewel kies je voor een automatische verlenging van 6,99 €/maand - oftewel kies je voor een automatische verlenging van 59,99 €/maand
tevens kan je gewoon een starter kit kopen en een refund vragen ... zie xbox.com ... dan krijg je het geld gedeeltelijk terug
maar je kan toch ook niet een neiuw starters pakket kopen behalve als je het niet erg vindt om een neiuwe naam te krijgen en ook je stats te verliezen
Een Xbox LIVE abo wordt altijd automatisch verlengd, dat kon je lezen toen je het aanvroeg. Maarja, wie leest dat nou allemaal? Als je abo bijna afloopt moet je NU al instellen of je per maand of per jaar wilt verlengen, dat kan in de settings. Standaard is dat per jaar voor een normaal abo en per maand voor een trial abo. Je kunt veel beter van te voren een starterskit kopen en de code gebruiken om je account te verlengen. Dat moet je wel doen VOORDAT je abo afgelopen is. De einddatum vind je ook in de settings. Met een trial kaart kun je geen abo verlengen, met een starterskit wel. Je kunt ook MS bellen en je account opzeggen. Dat moet ook VOORDAT hij afgelopen is. Je kan dan een nieuwe account aanmaken met een sterterskit of een trial kaart. Je moet dan een andere Gamertag kiezen. Meer is er denk ik niet te zeggen hierover...?
als je nu al een code invoert,terwijl je bv nog een volle maand zou kunnen gamen.....no probs. je datum blijft hetzelfde,alleen staat je verlenging nu op 0,00 eurootjes.... ik heb er voor gekozen om een nieuwe starterskit te halen( 28,75)...reken je voordeel maar uit(heb wel dezelfde tag gehouden)