Plukte ik van het OPM2 forum af: Weten jullie die actie nog? Voor 26 april een xbox en je krijgt twee spellen en een controller? Wel dat heb ik gedaan! op 24 april heb ik een xbox gekocht voor 299. Ik heb toen het koopbewijs ingescand en gelukkig stonden er een 4, 5, en 7 op. Die 299 heb ik weg gehaald en veranderd in 475. Ook de datum anders en dan maar hopen dat ze me niet naaien. Vandaag was een lucky day. Eindelijk de laatste proefwerken en thuis kwam er een koerier met een pakketje voor mij!! De vorige dag dacht ik nog die gratis dingen krijg is vast niet, maar ik heb ze wel gekregen!!!! Dus ik heb mijn xbox voor zeer weinig geld!! Nu heb ik drie spellen, Munch Oddysee, had ik al en nu doa3 en halo!!! en twee controllers!!! 27/06/2002 - 18:01.18 Erwinraaben55@hotmail.com Die gozer was er super trots op dat tie microsoft genaaid had!!! Best een lage streek dacht ik??????
zo zijn er wel meer geweest, zijn zelfs mensen die hem na 26 april te hebben gekocht nog een reward pack hebben aangevraagd en gekregen. zit er niet niet echt mee als dit ervoor zorgt dat meer mensen een xbox kopen.
Ik zou eerder zeggen wat een sukkel, die moeite had hij zich kunnen besparen. Ik heb zelf ook de Xbox op de 24e april voor €299,- gekocht, en gewoon een kopie van de bon opgestuurd zonder iets te veranderen. En net zoals heel veel anderen gewoon mijn reward pack gekregen zonder de boel op te lichten.
Er is eigenlijk helemaal nix matigs aan, want hij had tog ze reward-pack wel gekregen ook als die ms niet naaiden. Maar best wel stom die gast, een heleboel moeite doen terwijl hij hem tog wel zou krijgen, had die veel beter nog ff kunnen gaan xboxen, veel leuker als een bonnetje vervalsen.
Klopt meneer Boomschors, ik had het nog niet zo goed gelezen eigelijk, ik zie nu net pas dat hij wel recht had op de pack, alleen raar dat tie wel de datum veranderd heeft????????
Best een flinke eikel was dat dus... Denkt Microsoft geweldig genaaid te hebben terwijl dat dus effe helemaal niet nodig was om al die moeite te doen, want het ging echt alleen maar om die datum... lagere prijs was gewoon actie van de winkeliers die dus minder winst hebben gemaakt op die Xboxen. Simpel!!!
Zelfs al was het wel een naaistreek, met grote bedrijven van deze soort hoef je echt geen medelijden te hebben hoor!
Idd. Eigenlijk is het gewoon microsoft die dom was Ze konden toch wel denken dat mensen hen zouden proberen op te lichten]:-
Wat een eikel, nu duurt het nog langer voor dat ik mijne (wel verdiende pack) krijg! Als ik hem al krijg dan... Erwin, je bent een eikel!
bhwaha sukkkellll..gewoon naaien zonder dat het nodig is..bwahahhaa moet je naar MS sturen komen ze zn rewardpack terughalen dan lach ik me pas dood HWAHAHHA!!!!!
Maar is dat niet die FLINKE gozer die twee xboxen gekocht heeft en er eentje direct weer ingeleverd heeft? En toen TWEE bonuspacks heeft ingestuurd - idd MET serienummer.... Misschien dat we dat ventje met zijn alleen wat mailtjes moeten sturen???
Die knurften van MS hadden gewoon iedereen een tegoedbon voor twee spellen en een controller naar keuze moeten opsturen, die je in de winkel in kan leveren.Nu zitten ze bij de winkels met bakken vol PGR's en RSC's enz. omdat iedereen hem al heeft en de komende weken geen spel meer wil kopen.Ze naaien zichzelf op deze manier.
haha wat ben jij een aso zeg, ik heb `m ook voor 299 gekocht en gewoon de copy van die bon op gestuurd lukte `t niet.. mjah dan niet... maar `t ging gewoon om de prijs...
Ik snap niet dat sommige mensen hier boos om kunnen worden hoor. Waarom zou je niet proberen om gratis 2 spellen en een controller te fixen, MS heeft het gewoon slecht geregeld en de mogelijkheid open gelaten voor mensen om er gebruik van te maken. Eigen schuld dus!!! Ook wel een beetje verdiend eigenlijk, ze hadden de xbox gewoon voor een normale prijs op de markt moeten zetten!
Best wel een sukkel dat ie de aanvraag gaat vervalsen terwijl dat helemaal niet nodig is! Aha, ik zie het al, OPM2 heeft met PS2 te maken!? Dan zijn dit soort suffe acties wel te verwachten! Waarom zou je het niet doen vraagt jajojo, nou, misschien omdat dat fraude is? Ben jij ook zoiemand die iets uit een winkel steelt omdat daar toevallig geen alarm op zit? Zo van, haha, sukkels, hier zit geen alarm op, dan vragen ze erom? Enne, jajojo, de Xbox had overigens ook een normale prijs vind ik, gezien alle extra's die je kreeg ten opzichte van andere consoles. De PS2 was ook ooit zo duur weet je nog? Ik vind het een hele goede actie van MS dat ze de prijs zo drastisch hebben verlaagd om te concurreren. Dat de actie niet zo goed opgezet was, is jammer, maar ik verwacht wel dat iedereen uiteindelijk zijn rewardpack krijgt. Ik heb me ook geirriteerd aan de summiere info vanuit MS en de vele onduidelijkheden, alhoewel er in principe nooit onduidelijkheid is geweest omtrent de prijs die je zou moeten hebben betaald voor de Xbox. Die onduidelijkheid werd gecreëerd door een aantal mensen op forums zoals deze. Vanuit MS was het altijd al duidelijk dat je alleen aan de datum eis moest voldoen. Er zullen altijd wel mensen zijn die misbruik maken van dit soort acties, dat is jammer, maarja, er zijn ook mensen die roken.
Je hebt gelijk voor wat betreft de fraude, maar ik heb er gewoon flink de schijt in dat ik dus wel 500 euro heb betaalt terwijl hij 1 week later goedkoper was. Daarom heb ik er persoonlijk geen moeite mee op MS een beetje te tillen, dat hebben ze bij mij namelijk ook gedaan. Goed, ze proberen het goed te maken met de reward pack en dat is een prima initiatief. Maar omdat ik bijna 2 maanden heb moeten wachten op dat pakketje, was ik al bijna weer vergeten waarom ik het ook alweer kreeg. En voor wat betreft die datum en de prijs en al die onduidelijkheid; daar hebben ze wel zelf voor gezorgd door een week van tevoren te zeggen dat de prijs omlaag zou gaan. Die datum stond vast en dus is het geenszins fraude om met een xbox van 299 euro die gekocht is voor 26 april een rewardpack aan te vragen. Of bedoelde je dat niet?