Ik weet de naam niet meer van een van de coolste snes games die ik heb gespeeld. Het is een japanse game, die volgens mij hier nooit is uitgekomen. Het gaat over twee mannetjes die uit de gevangenis ontsnappen en een heeft een wit pakje aan en de andere een blauwe. De game is een beat m up en je komt later ook nog twee vrouwen tegen waarmee je kan spelen. Je komt in de game in een pretpark waar je gaat vechten bij een reuzenrad en je gaat ook nog in een achtbaan rijden. Je komt ook nog op een kartbaan waar je moet vechten en daarna moet je motorrijden. Weet iemand de naam van deze game?
:{ post dan niks :{ Offtopic gemeld. Ontopic: Was het misschien Habouden Karashi? Daar staat me iets van bij, maar ik kan er ook gruwelijk naast zitten.
OCM3RS heeft gelijk, aan dit soort posts hebben we natuurlijk helemaal niets, en het lijkt me ook niet moeilijk om dat te snappen. Het is niet verplicht op elke thread te reageren, en een groot aantal posts achter je naam is niet stoer. Een leuk forum kan je alleen krijgen als de members slechts posten wanneer ze écht iets aan de thread toe kunnen voegen. Please keep that in mind! *)