Naam van dit spel? voor Snes of Nes???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door timmio, 17 apr 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik zit al een lange tijd met een spel in m'n kop, (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang) en heb gezocht naar sites waarop ie misschien stond, van die emu-rom sites. maar geen id wat de titel is..

Het is een spel voor de Snes of de Nes (ik denk die eerste) waarbij je alleen of met z'n 2en bootjes bestuurd. Deze zie je dan van bovenaf en je gaat door een level heen. Hierbij heb je af en toe een schans in het veld, je krijgt powerups etc etc (hele game verhaal) ,bij de schansen krijg je ook wat ofzo, tis heel vaag hoor:'. aan het einde krijg je natuurlijk die eindbazen. Maar hoe heet dit spel nou, iemand enig idee?????????

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat met die bootjes en schanzen doet me denken aan "James Bond JR." maar of die het daadwerkelijk is weet ik niet!

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    was die james bond serie toen niet met zo'n vaag figuurtje? ik kan me niet herinneren dat het iets met james bond was, maar het zou zomaar kunnen, ik zou is effe kijken of d'r een rom is van james bond ,misschien dat het um wel is:),

anders iemand anders nog een ander idee? de iets oudere onder ons weten misschien wel waar ik het over heb, tis natuurlijk van toen ik een jaar of 10 a 12 was, dus zeker 12 jaar geleden, (mm 1981 was het denk ik eerder de nes, of was de snes al uit)

4. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Anders moet je even bij gamefaqs kijken, daar kan je per console zoeken en per onderwerp.

5. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    he tnx ,ken die site niet eens, ik zal is kijken ,staat wel veel op zo te zien

6. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Bijna alle spellen die ooit zijn uitgekomen, ook staan er veel cheats en walkthroughs op.

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik zoek me al de pleuris:) ,maar hij 's denk ik voor de snes die ik zoek, die nes spellen zijn iets te lelijk,maarja zou maar zo kunnen

8. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je het spel al gevonden, ben nu ook best benieuwd.

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Denk dat je 1991 bedoelt en toen was de snes nog net niet uit.

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    haha, ja shit natuurlijk bedoel ik 1991, stupid me. Danwas het wel de nes...

ik heb het spel nog niet gevonden, kheb echt geen id nu meer, van alles bekeken enoz,maar niks leek erop

11. Rapido NL

Rapido NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik weet welk spel je bedoelt. En mij staat iets bij van "Bermuda Triangle" of iets in die sfeer. Dat zou dan voor de NES geweest zijn. Maja, Micro Machines heeft ook levels die lijken op wat je omschrijft, dus wie weet is 't gewoon een zooi in m'n hoofd. Maar die triangle...zoiets....ik blijf denken....of iets met cobra....cobra mission? Zoiets?

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    hey rapido dat zou kunnen ja, bermuda klinkt wel bekend, ik ga meteen is zoeken naar een rom daarvoor!!

mm is het niet, die zal ik wel onthouden:) ,dat spel heb ik op de sega megadrive veel gespeeld. erg vet toen, echt super,
    thnx ik laat wel effe weten of het hem was (voor de nes kan ook wel kloppen trouwens)

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt het over F-zero, hoe weet ik dat? Omdat ik hem heb.

Deel Deze Pagina