Een lastige denk ik. Ik zoek de naam (of volledige versie) van een zeer oude dos game. Ik zal heel vaag zijn dus sorry daarvoor alvast. Je kon een tank of helicopter zijn en je bekeek het spel van bovenaf dus recht op de rotorbladen van boven. Je kon/moest mensen redden en bepaalde gebouwen vernietigen per missie. Je moest ook bijtanken. Er stonden overal hekken en gebouwen die kapot konden en veel turrets. Je kon tussen de missies door wapens e.d. kopen zoals bijvoorbeeld napalmraketten. Ik hoop dat iemand direct de naam van het spel want verder ben ik nu ff alles kwijt...
Oh dat spel had ik vroeger op de PSX geloof ik, damn wat was die game frustrerend. Erg toffe game maar ik kwam helaas niet verder bij een bepaald level.
Damn ik weet precies welke game je bedoelt denk ik. Lang geleden gespeelt maar kom maar niet op de naam
Dit is een screenshot van Return Fire. NIET de game die ik dus bedoel maar zo zag het er een klein beetje uit. Stukken mooier in verhouding en geen water dacht ik. Dank anyway alvast .
Enig idee rond welk jaar? Elk spel zag er zo uit destijds. Raptor etc. zagen er ook allemaal uit zoals op die screen
ik denk dat het deze is Seek and Destroy [yt]_eHUYicOAIw[/yt] je kan hem hier downloaden als dat hem is:b: http://www.dosgames.com/g_spa.php
weet iemand ook hoe je ze moet installeren. krijg alleen maar een .Rar file. en daar kan ik niks doen. heb dan Seek En destroy ook gedownload. maar kan niet verder. ik heb wel gezien dat ik een nieuw mapje bij program files kreeg: Safari en dat is volgens mij van die game. maar daar staan alleen maar .dll files