Hey weet iemand of je je username kunt veranderen? Ik wil namelijk een andere naam. Alvast bedankt, Berry
Als ze daar aan zouden beginnen dan krijg je dat 300 mensen hun nick willen veranderen en dat is veels te veel werk dus vandaar dat ze het niet doen.
Ja, je gaat ook gelijk aan de administrators vragen hoe je je naam veranderd, een van de eerste dingen die je zal doen is op de mainwebsite dat vragen onder een artikel, inzien dat het daar niet hoort en het in de forums vragen. Mocht het je bedoeling zijn om mij te verbeteren
Je moet gewoon mailen met een admin Althans, als je nog binnen de in de FAQ beschreven richtlijnen zit
alleen Han mag hem veranderen Trouwens, ik ben deze naam wel een beetje beu, maar ik sta wel op de vertrouwenslijst van X-Bazar, hoe kan ik zorgen dat ik daar wel op kom met m'n nieuwe profiel|?
Jij kunt je naam niet meer laten veranderen, omdat je al lange tijd geregistreerd bent. Alleen wanneer je net geregd bent en nog niks gepost hebt willen we soms een uitzondering maken. In jou geval kan dat dus niet meer.
Dat vroeg ik ook niet, ik wou alleen weten of mijn nieuwe acount dat ik wel kan maken lijkt me, op de vertrouwenslijst kan komen van X-Bazar. Want daar sta ik nu wel op en sommige mensen hechten daar waarede aan Edit: WoueR was eerder