Naam veranderen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 2 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog ff reageren op die thread hieronder die net is gesloten.

ik vindt het nog steeds onterecht dat je je naam niet meer kunt veranderen.
    dit is besloten omdat enkele mensen zeurden :mad: , daarvoor worden alle dudes met een stomme naam gestraft :D .

en dat die thread nou ook weer gelijk gesloten wordt, als er voldoende animo is om toch namen te veranderen vindt ik dat het herbesloten zou moeten worden.

en als er mensen zijn die vinden dat ik deze topic met onterechte redenen heb aangemaakt kunnen ze dat hier aangeven en niet gelijk zeiken of een slotje erop gooien. dit subforum heet niet voor niets suggesties en opmerkingen.

mvg,
    SoulFighter

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is een besluit geweest van degene die de namen wijzigden om daar niet mee door te gaan. Ondanks dat moeite werd genomen door desbetreffende admins, kon er maar weinig of geen waardering van de members af. Sterker, een groot aantal mensen die niet tevreden waren met de snelheid van verwerken, mensen die niet accepteerden dat hun naam niet veranderd werd etc.

Één groot tranendal. Het expiriment is uitgevoerd en heeft gefaald om het maar zo te benoemen.

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik vind dat je helemaal gelijk hebt...

ik zelf vind het nog niet echt nodig om een nieuwe naam te nemen, maar ik ben het er zeker mee eens dat het discutabel moet zijn...

:D

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik ben het wel met je eens dat er erg veel gezeurd werdt. maar er waren ook mensen die zich wel neerlegden bij de oordelen van de admins.
    en bovendien zijn er wel op meerdere punten veel xbw members die erg veel zeiken, niet alleen bij dit experiment. en ik blijf erbij dat het onterecht is dat vanwege een tiental ontevreden zeurende members misschien wel 100 mensen onterecht met een rare naam moeten blijven rondlopen.

ok, het is ook weer niet zo erg, maar wel vervelend.

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Dan maak je toch een nieuw accout aan!?

6. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Laat duidelijk zijn dat op het moment dat je je aanmeldt je zelf een naam verzint. Natuurlijk kan je om allerlei redenen een naam verzinnen waar je later niet geheel tevreden mee bent. Dan kan er altijd een nieuwe account worden aangemaakt, met soms bijvoorbeeld het verlies van de green mile toegang. Op deze wijze moet de member moeite doen, wat mij niet meer dan normaal lijkt. Zelf een probleem gecreëerd, zelf oplossen :).

Nu dacht xboxworld vorig jaar om eens te proberen of we het niet als een gunst zouden moeten aanbieden om op bestaande accounts namen te wijzigen. En inderdaad is dit door de hoeveelheid werk en de waardering die vervolgens bleek te wekken een mislukt expiriment geweest.

Wil je nu je naam wijzigen? Kan je dus gewoon zelf de moeite nemen, ik denk zoals het het praktische is voor het forum en ook het meest gunstige is om het enthousiasme van de admins te behouden.

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn er best een aantal mensen die ontevreden zijn met hun naam, een naam veranderen lijkt me ook weer niet zon grote moeite.

en een nieuwe account aanmakne? dan krijg je toch allemaal dubbelaccount, je verliest toegang tot green mile, naamsbekendheid eventueel, allemaal hoop werk terwijl het veel makkelijker kan.

en oke, je hebt die naam zelf bedacht, maar een mens veranderd nou eenmaal van mening gedurende een langere tijd.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, je moet wel goed verzinnen.. maar neem Mikey.. zijn username word geschreven met heel veel specaile tekens. Hij kan op zijn nieuwe PC enkele tekens niet meer vinden of het is gewoon vet irritant. Hij heeft aan Darkwing als het goed is een aantal PM's gestuurd, maar hier is nooit op gereageert.

mocht darkwing of welke admin dit dan ook lezen, wil deze persoon dan alsjeblieft even contact op nemen met "MIK€¥". Bedankt :)

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het dus totaal niet mee eens...

als ik ooit niet meer tevreden ben met mijn naam, moet ik dus een nieuw account aanmaken, met als gevolg dat mij 3 maanden de toegang tot The Green Mile wordt ontzegd...

dat is voor mij totaal onacceptabel, ik ben al 2 en een half jaar lid en kom hier dus veel langer dan de meeste andere members. Om dan alleen om de naam 3 maanden green mile te missen vind ik totaal oneerlijk, verder lijkt het dan ook nog eens alsof ik hier nieuw ben en zullen andere members mij misschien op een andere manier benaderen/zien...

het lijkt me dan ook niet meer dan een service voor mensen die hier langer dan zeg 1-2 jaar komen een optie tot naamsverandering te geven, ongeacht of hier een goede reden voor is!!! Dat de member zijn naam wil veranderen moet reden genoeg zijn!

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kinderachtig gebeuren heeft zich in die vorige thread afgespeeld zeg. Maar omdat er een paar rotte appels tussen de vracht zitten, ga je de verse appels toch ook niet weggooien?

Ik begrijp erg goed dat XBW gestopt is met het veranderen van de gebruikersnamen, want al die opmerkingen die daar werden geplaatst slaan nergens op. Administrators en moderators hoeven (en horen) zich hiervan echter niets aan te trekken. Er zijn altijd mensen die erop uit zijn om mooie dingen te verpesten. Niet alleen hier op dit forum, maar ook op straat.

Stel dat de supermarkten zullen zeggen: "we verkopen geen bier meer, want de jeugd die het koopt scheldt ons personeel verrot". Dan moet je niet stoppen met het verkopen van bier, maar ervoor zorgen dat er bijvoorbeeld een beveiligingslid door de supermarkt loopt die de jongeren kan oppakken. Hierdoor kan de "niet scheldende jeugd" gewoon nog bier kopen. Met andere woorden: ban de misbruikers op dit forum. Desnoods voor goed.

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je je naam verandert, verlies je toch ook naamsbekendheid....
    En niet iedereen kijkt naar de gegevens onder de avatar _0/

12. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    De vet gedrukte zaken zijn benamingen waar ik me aan stoor in je post. Als je het onacceptabel vind kan je of niet je naam wijzigen, of niet komen. Simpel.

Nu verder over de service en het moet. Een service wordt je verleend en dwing je niet af. Vind je dat een service niveau niet bereikt wordt wat je wel had verwacht, zie boven dan kan je wegblijven. Moeten is natuurlijk helemaal absurd. Het zijn uiteindelijk wij die de regels stellen. Dit kan en wordt bij voorkeur in samenspraak gedaan met members. Maar het zijn wij die beslissen.

Nu wil ik niet zeggen dat ik je liever niet zie op dit forum of dat je je mening niet mag geven. Dat is absoluut niet het geval. Maar de mentaliteit die spreekt uit jouw post, is wel een mentaliteit die ik liever niet zie op het forum. En volgens mij ook de mentaliteit waarom wij het niet meer doen.

Stank voor dank is het spreekwoord voor de comotie ten tijde van de naamswijzigingen.

13. Ruud

Ruud Guest

Is er nu al weer een topic over naamsverandering? Denk je daar nu serieus ook maar iets positiefs mee te bereiken?

Zonde van de moeite, verspil die tijd maar aan balen dat je toen zo stom was niet goed genoeg over je naam na te denken.

14. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij draagt iets bij aan deze thread |:-

15. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0

tja what can I say??

once again... iemand heeft me weer eens totaal verkeerd begrepen... het ging mij erom dat er onderscheidt gemaakt zou moeten (zo beter?) worden tussen members die hier al lang member zijn...

dat jij zomaar gaat lopen verkondigen dat ik dan weg zou moeten blijven ga ik maar niet verder op, behalve dat het misschien wel de zwakste opmerking die ik ooit op dit forum heb gehoord is...

Goed dan de regels, als je me een beetje zou kennen zou je weten dat ik niet iemand ben die regels aan zen laars lapt, die regels zijn er voor een reden en daar moet je je aan houden dat doe ik dus ook.

en tot slot dat je me loopt te bashen omdat ik mijn mening verkondig vindt ik dus onacceptabel, het is nogmaals wat mij betreft gewoon een teken van zwakte...

maar goed het was niet mijn bedoeling om jullie iets op te dragen, het was een suggestie, maar goed iets verkeerd interpreteren is snel gebeurd op dit forum blijkt maar weer...

16. Ruud

Ruud Guest

Zie je die plank met heel veel toetsjes en lettertjes voor je? Mooi:
    1 ) pak stevig vast
    2 ) sla 'm zo hard mogelijk op je hoofd
    3 ) als je deze zin nog helder ziet, ga dan naar stap 2
    _0/
    Kleine suggestie: misschien wat doen aan je manier van uitdrukken?

Nogmaals: als je denkt met zeurthread nummertje 5626 over naamswijzigingen ineens WEL Darkwing en Graveheart om te kunnen praten heb je 't toch echt niet begrepen.
    Waarom de moeite doen?

17. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    wow dat je dat uberhaupt durft te zeggen...
    jij hebt nou ook niet echt een goede naam qua manier van uitdrukken... en sowieso ik blijf beleefd, mij hoor je niet schelden of vloeken O-)

maar goed of het iets uit maakt weet ik ook niet, ik denk het niet... en ik heb er persoonlijk ook verder geen belang bij, omdat ik nog tevreden ben met mijn naam. Ik kan me gewoon voorstellen dat er members zijn die niet tevreden zijn, en die probeer ik op deze manier te steunen...

18. Ruud

Ruud Guest

Je ziet ook niet in dat keer op keer hetzelfde gezeur aan te moeten horen misschien mods ook wel 'ietwat' af kan stompen, ook in hun reacties?
    'Onacceptabel dat je mij zo bashed', man, ze moeten de dienstplicht weer invoeren voor zulke tere zieltjes!

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeur over de toegang tot The Green Mile!! Als je, Soulfighter en anderen, meteen toen die tread gesloten werd een nieuwe account had aangemaakt, had je nu een nieuwe account gehad mét toegang tot The Green Mile... Je hoefde hem alleen maar even te activeren. Die drie maanden had je nog gewoon op deze account kunnen zitten.

En moderators, jullie mogen best hardop zeggen dat men maar een nieuwe account aan moet maken. We snappen toch wel allemaal dat jullie dat bedoelen

:'-( degene met naamswijzigingen zijn jullie oneindig dankbaar hoor!

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    _0/

ow ja even wat ik echt heb gezegd, want manipulatief als je bent verdraai je wel eens de waarheid, zodat het er voor jou beter uit ziet:
    dat zei cole trickle ook, maar je hebt inderdaad gelijk... die drie maanden kun je dan wel wachten...

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina