naamsverandering / accountverandering

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MakMan, 28 mrt 2004.

1. MakMan

MakMan Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    naamsverandering/accountverandering

Hallo mod(s),

om 'vage' redenen is het helaas bij jullie niet mogelijk je username te veranderen (mods wel natuurlijk..), dus heb ik voor mezelf maar een geheel nieuwe account aangemaakt. Eerst heette ik hier sharkysharky en nu dus MakMan. Met als nadeel echter dat ik mijn postcount verlies en tevens mijn toegang tot the Green Mile. Kan hier misschien iets aan gedaan worden? Of heb ik gewoon pech gehad?

Nu zullen jullie wel weer beweren dat je postcount niet boeiend is, maar in mijn ogen geeft dat wel aan in hoeverre iemand hier op het forum actief is en dat geeft indirect een bepaald vertrouwen in die persoon (voor Xbazar-deals) met zich mee.

Dus hierbij vraag ik of bovenstaande verzoeken ingewilligd kunnen worden, of in ieder geval mij toegang tot the Green Mile verschaft kan worden.

Groet,
    Joost

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Het is je eigen keus om een nieuw acount aan te maken, nu zul je weer 3 maanden moeten wachten, those are the rules :)

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Is het niet slimmer om een PM te sturen is wat directer als je mij vraagt en zullen ze misschien ook anders reageren...Maar dat is in mijn ogen, voor derest ik denk dat je tog 3 maandjes ergens anders je tijd in moet steken....

4. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel er ook over.Ik heb dit op irc channel van xbw.nl ook gevraagd.Maar ze zeiden dat het niet mogelijk was.Of ze er niet aan willen beginnen of het echt niet kan weet ik niet.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het kan wel, maar we doen het gewoon niet :cool: Dat is nu eenmaal het beleid dat we volgen; als je een naamsverandering wil is de enige keuze om een nieuwe account aan te maken. Dat heeft als gevolg dat je je postcount en je directe toegang tot de green mile verliest, maar daar is helaas niks aan te doen.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom heb ik zo weinig post...Als je je naam verandert dan gaat je datum van registreren toch niet weg?

7. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    prima regel, ik vind het alleen een beetje krom dat moderators ed blijkbaar boven de regels verheven zijn(Darkwing duck => Darkwing D.L.=>Mike). En ja, ik weet wat daar de reden achter zou zijn.

8. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook stom dat je het nie kan veranderen.
    mijn naam sucks echt, eerst vond ik hem wel leuk maar begint te vervelen.
    als ik een nieuw account ga maken ben ik al mijn post weer kwijt.
    kan ik weer opnieuw beginnen, dus ik doe het maar nie.

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Als je graag op The Green Mile komt, kun je daar gewoon deze account voor gebruiken.. Dan heb je er gewoon 2 :).

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Dat heb ik nou ook gedaan, nu heb ik tenminste een coole naam :)

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als je dat zou toelaten (naam zelf veranderen) dan denk ik dat het net zo gaat als bij de avatart, om de paar dagen een nieuwe naam en word alles wel heel onduidelijk.

12. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had zelfde probleem, was overgestapt van RedPog na McRed jammer genoeg moest ik toe weer 1 1/2 maand langer wachten..

Deel Deze Pagina